Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Lisa Regan, Mizející dívky

Detektiv Josie Quinnová má své démony z minulosti, kteří ji pořád trochu děsí, ale má silnou povahu a nebojí se s čímkoliv poprat. Její strachy z minulosti zná jen její manžel Ray, se kterým je ale právě v rozvodovém řízení. Snoubenec Luke o nich neví, ale je pro ni důležitou podporou v přítomnosti, protože Josie právě nedávno v práci suspendovali.

Když celé městečko Denton hledá sedmnáctiletou Isabelle Colemanovou, Josie je z pátrání kvůli své suspendaci vyšachovaná. To jí ale i tak nezabrání v tom, aby se do případu pletla, není totiž zvyklá sedět a nic nedělat, a navíc je ve své práci opravdu hodně dobrá. 

Vše, co zatím policie našla, je mobilní telefon Isabelle a úplně jiná dívka June Spencerová, o které ani netušili, že ji mají hledat. Josie bere pátrání do svých rukou a objevuje záhadné jméno Ramona, což jí dává vodítka k věcem, které Isabelle a June spojují. Dostane se tím také k jednomu staršímu případu únosu, který ale policie uzavřela jako smyšlený a odložila ho. Josie je čím dál divnější, že nikdo kromě ní o vyřešení případu Isabelle Colemanové nestojí. Potřebuje včas přijít na to, co se to kolem případů únosů dívek děje.

Tentokrát půjdu asi trochu proti proudu. Četla jsem totiž na tuto knihu samé skvělé recenze, má výborné hodnocení. Mě ale bohužel moc nenadchla. Mám za sebou už mnoho thrillerů a miluju, když jsou napínavé od začátku do konce. U Mizejících dívek mi to malinko chybělo. Celý příběh mi přišel tak nějak utahaný, postavy mi byly hodně nesympatické a přišly mi takové nijaké. Chybělo mi zde napětí. Není to špatně napsaná kniha a řeší docela dost zajímavé téma, které mě bavilo, ale další díly této série si zřejmě nechám ujít, protože mi autorka moc nesedla. Nicméně tři hvězdy z pěti u mě kniha má a ráda doporučím k přečtení. Myslím, že existují daleko lepší thrillery, ale Mizejícími dívkami si radost z čtení nezkazíte, takže je určitě zkuste.




Autor: Lisa Regan
Název: Mizející dívky
Originální název: Vanishing Girls
Žánr: thriller
Vydáno: Cosmopolis, 2020 
Překlad: Kateřina Elisová
Počet stran: 384
Mé hodnocení: 3/5


Recenzní výtisk poskytl Nakladatelský dům Grada, děkuji.

1 komentář:

  1. Kniha je zajímavá. Trochu mi připomínala “Žena z kajuty číslo 10” ani nevím proč. Nevím jestli to také máte vy zvyku ale když si čtu knihu ráda si u toho čistím zuby elektrickým zubním kartáčkem. Většinou si říkám, že dočtu ještě tuhle stránku a pak už to zaklapnu. Jenže pak přijde ještě něco napínavého a zaseknu se na dalších pěti stránkách.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)