Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

J.P. Delaney, Věř mi - audioverze


Claire pochází z Anglie a do New Yorku si přijela splnit svůj velký sen. Chce se stát herečkou a je schopná pro to udělat opravdu mnoho. Aby se na škole udržela a mohla si dovolit platit své spolubydlící nájem, i když nemá zelenou kartu a nemůže tak mít legální zaměstnání, přivydělává si jako volavka u jedné právnické firmy, která se zaměřuje na rozvody. Pomáhá jim nachytat nevěrné manžely přistižené při činu. Zdánlivě se je snaží svést a při tom je nahrává, aby firma následně tuto nahrávku mohla předat manželce nevěrníka jako důkazní materiál.

Jednou se ale vše pěkně zamotá. Claire se nepodaří svést Patricka, překladatele knihy Květy zla od Charlese Baudelaira. Toto dílo ho naprosto fascinuje a narážíme na něj po celou dobu děje. Krátce na to se Claire dozví, že ten samý večer byla zvláštním způsobem zavražděna Patrickova manželka, s kterou zřejmě právě ona mluvila jako poslední, když jí přišla sdělit, že na Patricka nic nemá. Tím se stává podezřelou a její život nabírá nečekané obrátky. Policie ale podezírá také Patricka a přijde se "skvělým" plánem, jak ho usvědčit. Claire má znovu dělat volavku na Patricka. Tentokrát ale trochu jinak a pod neustálým monitoringem. Je ale tahán za nos Patrik nebo i ona sama? 

Autor čtenáře záměrně dost mate. Vůbec nevíte, čemu můžete věřit a čemu ne. A když vás konečně o něčem přesvědčí, nakonec se to stejně obrátí. Na jednu stranu od autora asi docela dobrý trik, na druhou stranu toho bylo někdy až moc. V thrillerech mám ráda určitou nejistotu a kličky, ale tohle mě místy až vytáčelo.

Opravdu jsem se snažila do knihy ponořit, ale bohužel se mi to nepodařilo. V druhé polovině jsem se už musela do knihy trochu nutit, proto mi taky tak dlouho trvalo audioknihu "dočíst". Nedokázala jsem poslouchat déle, než půl hodinu v kuse a málokdy jsem měla chuť na to, pustit si další část. Zase to nebylo až tak hrozné, abych ji nechtěla doposlouchat vůbec, naopak, zajímalo mě, jak to dopadne. Ale prostě mě to nijak extra nedostalo. 

Není to tím, že by byla kniha špatná, jen si myslím, že mně osobně jednoduše vůbec nesedla, proto mě trochu nudila. Všimla jsem si, že na ni mají čtenáři docela rozporuplné názory, někomu se opravdu hodně líbila a zhltl ji za chvíli, někdo to měl spíše naopak, jako já. Asi vám nezbývá nic jiného, než prostě zkusit, na které straně skončíte vy. :) Určitě od Věř mi neodrazuju, myslím si, že si své fanoušky umí najít. 

K audioverzi nemám co vytknout, je dobře zpracovaná a neodpustím si jako vždy okomentovat zvukový doprovod - tady se skvěle hodil a moc se mi líbil. Úžasná je taky Veronika Khek Kubařová, se kterou jsem se už párkrát v audioknihách setkala a docela jsem si ji oblíbila. Za audioverzi přidávám k mému původnímu hodnocení dvou hvězd ještě třetí. 


Autorka: J.P. Delaney
Název: Věř mi
Originální název: Believe me
Žánr: thriller
Nakladatelství: Ikar, vydáno 2018
Překlad: Milena Pellarová
Vydavatel audioverze: OneHotBook, vydáno 2019
Počet stran: 344
Délka audioknihy: 9 hodin 4 minuty
Interpret audioknihy: Veronika Khek Kubařová
Mé hodnocení: 3/5


Poslechněte si ukázku. :) 



Kniha mi byla k recenzi zaslána v audio verzi e-shopem Audiolibrix, děkuji.

Můj profil na Databazeknih.cz

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
POKUD SI AUDIOKNIHU CHCETE KOUPIT NEBO SI K NÍ ZJISTIT
JINÉ INFORMACE, STAČÍ KLIKNOUT NA BANER. ;)

Věř mi

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)