Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Od bazénku

Dobrý večer
Tak mám za sebou první den u našich bez našich. Nicnedělání, čtení a válení se u bazénku je docela fajn náplň letního dne, nemyslíte? :) A zítra budu pokračovat. Ještě bych se ráda projela na kole a zašla k babičce, ale jinak mi to čtení si u vody maximálně vyhovuje! Akorát na večer si to zpestřím grilovačkou s přítelem a bratránkama, už se moc těším. ^^ Dnes mi totiž dělala společnost akorát Berna, i když skvělou. :))

Jak užíváte prázdnin - případně dovolené - vy? :)


Mimochodem jsem se rozhodla si dát na čtení něco oddychového a tak mám pujčeného Pottera. Vždycky jsem milovala filmy a tak jsem se rozhodla, že to konečně i přečtu a hodlám do konce léta zvládnout všechny díly, i když ty první jsou tak trochu dětské. I tak je to milé čtení a trochu návrat do minulých let. :)

Ask.fm/TheDaysy

Instagram.com/Day_sy

1 komentář:

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)