Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

A opět něco pro radost

Zdravím vás.
Tak jsem tu zase s nějakým tím článkem. Čím dál víc přicházím na to, že tu častěji píšu spíše pozitivní věci a píšu o tom, z čeho mám radost. A proč ne? Raději vás zahrnu pozitivní náladou než tím, co je u mě negativního a tak je to tu opět! :)

Víkend jsem si moooooc a moc užila. ^^ Bylo to právě dva roky, co jsme už s přítelem spolu, tak jsme k tomu na malou oslavu využili poukazů, které jsme dostali na Vánoce od jeho maminky. Poukazy byly na wellness v hotelu Alexandria v Luhačovicích. Ještě předtím jsme si dali malou procházku po kolonádě se zmrzlinou a oplatky a pak už hurá relaxovat. Musím říct, že to byl báječný dárek a přesně tohle jsem momentálně potřebovala. Snad nikdy jsem si ještě tolik neodpočinula a můžu to tedy jen a jen doporučit, určitě chceme jít někdy znovu! Nejvíc jsem si zamilovala saunový svět, hlavně bylinkovou saunu, která přenádherně voněla nebo tu solnou, která jen hezky vyhřívala a člověk by tam klidně ležel celý den. :) Taky, že jsme půlhodinku přetáhli, ten čas utekl neuvěřitelně rychle!


Jo a na wellness recepci mají Doris a Nema! :))

Po zbytek víendu jsme si pak radost nejen dělali, ale i rozdávali a vyrazili jsme do útulku ve Zlíně na venčení pejsků. Dostali jsme na starost malého pejska Sámera s krátkýma nožičkama. :D Byl hrozně roztomilý, akorát občas dělal dva kroky dopředu a tři zpátky, jak na nás ještě není zvyklý. Snad to příště bude lepší. :) Určitě to byl ale moc hezky strávený čas.


V pondělí by člověk nejradši hupsnul zpátky do welness centra :), ale jak už to tak bývá, povinnosti volají. Naštěstí mi to zatím v nové práci docela utíká a jde, dokonce jsem dneska dostala pochvalu, takže to není žádné utrpení. Navíc mi před chvilkou přišla další radost a to z ebaye. Ano, už jsem tomu také propadla a je to již má čtvrtá ebayová věc, ale vůbec nelituju, proože ceny jsou víc než milé. Dneska to byl teda tento krásný retro betůžek na styl ruksaku. Přesně něco takového jsem chtěla už minulý rok a teď je konečně můj. Občas má člověk (i jeho záda) prostě místo kabelky chuť na batůžek a toto je myslím moc dobrá varianta.

Už se těším, až ho pořádně provýletuju. Na toto jaro a léto mám vymyšlených už pár výletů a prvním bude už brzy zase Flora v Olomouci a mamkou. Jedu tam tento rok už po třetí a zase se moc těším. Je fajn se pořád mít na něco těšit. :) Na co se teď těšíte vy?

3 komentáře:

  1. Krásně sis ten víkend užila a to ti i přeji. Na co se těším? Ale asi na krásné počasí, ale podle předpovědi to vypadá bledě.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten víkend byl určitě krásný, já jsem taky v Alexandrii byla na bazéně. :D A je hrozně milé jak děláte radost i pejskům. :)) Rozveselíte jim alespoň den když měli za život celkem smůlu. :( :))

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu luxusní luxusfotečky ! Jde vidět že máš plně nabitý program :)) To wellnes jen tiše závidím, bohužel si takové věci teď nemohu dopřát :/ Ale tobě to moc přeju :))) Zatím ahoj a přidej další luxusní fotky :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)