Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Mám radost

Mám radost, protože mám nad postelí Malého prince i s liškou. Protože, jsem si v levných knihách koupila dvě nové knížky. Protože mám čas je číst. Mám radost, že jsem si jen tak venku sedla na lavičce a dávala si zmrzlinu. Mám radost, protože je venku nádherné jarní počasí. A protože mi doma voní rozkvětlé větvičky. Taky kvůli tomu, že bude mít za měsíc Effy kámarádku, která zatím tááákhle malinká a už se na ni moc těšíme. Po dlouhé době se cítím fakt happy, je mi celkem dobře a mám z toho radost!! :))






2 komentáře:

  1. Je důležité dělat si radost, super článek!:)

    OdpovědětVymazat
  2. To mne těší, že jsi happy, já nakonec taky a ty krásné dny, které byly. To jaro je přeci jen kouzelné. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)