Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Zrcadla a Colette

Dobrý večer.
Dneska jsem se ještě k blogování nedostala, protože většinu dne jsem tu tvořila jedné blogerce logo, tak tedy píšu až teď. x) Přes týden taky asi moc času mít nebudu, napsala jsem si směny v call centru od osmi do čtyř ať, když mám možnost a ještě nemám školu, vydělám víc peněz a tak budu teď dojíždět domů tak kolem šesté. Pak už mě čeká akorát víkend a příští pondělí stěhování a imartikulace. ^^

Včera jsem si Zlín taky užila, vyrazili jsme tam s přítelem a jeho bráškou do kina a taky mrknout konečně do toho zrcadlového labyrintu. Samotné se mi tam nechtělo, když jsem byla ve Zláně přes týden a tak jsem ráda, že jsem se tam podívala s nima. Celkem legrace teda. :D Pak jsme ještě prošli nějaké obchůdky, koukala jsem hlavně v Albi, jaký si na příští rok pořídím diářek no a hned potom jsme už šli na film. Vybírala jsem tentokrát já a to film o holocaustu - Colette. A moc se mi líbíl! ^^ Určitě vřele doporučuju. Na to, že je to zčásti český film, to je dobře zpracované. Sice mi tam něco chybělo a nedostalo mě to tak, jako třeba jiné filmy o koncentračních táborech, ale 4 z 5 hvězdiček si to odě mě zaslouží. 

Na jakém filmu jste byli naposledy v kině vy? 

Ask.fm/TheDaysy

1 komentář:

  1. Ahoj,máš moc hezký blog :) děkuju za doporučení filmu, určitě na něj zajdu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)