sobota 7. září 2013

Jahodové psaní

Ahooj.
Představte si, dneska jsem tak hrozně myslela na to, jak se v pondělí těším do Zlína, až si po schůzce k práci pujdu něco ponakupovat, až se stalo to, že jsem byla ve Zlíně už dnes. :D Brácha si jel kupovat boty, tak jsem s nima jela taky. Ale zatím jsem si jen tak obhlídla obchody a nechala si to na pondělí, ať si můžu nakoupit v klidu bez našich.

Zatím jsem ale ulovila tenhle náádherný velký áčtverkový sešit s jahodama (to se budou psát poznámky ^^) a tužku na oči (kterou jsem ale schválně koupila hnědou, protože ji chci na obočí). No a taky jsem si na našla u DVDček za 10,- film St. Trinians. Mám ten film moc ráda, je to taková chytrá komedie z anglického prostředí a tak je fajn ho mít i na DVDčku. Už na něj s bráchou koukáme. :)) Bráška totiž miluje, když Flash dělá němce. :D




Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.