Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Zima

Kam se poděl leden? Vždycky říkám, že leden je pro mě ze zimních měsíců nejdelší a nejunavěnější. V prosinci má člověk pořád co dělat s nadcházejícími Vánoci, v únoru se zas těší na blížící se jaro. Ale v lednu se aspoň teda já osobně spíš vzpamatovávám ze svátků a jsem otrávená ze zimy. Tenhle rok mi ale leden tak nějak prosvištěl mezi prsty. 



Ani ta pořádná zima snad v lednu nebyla. Zasněženou krajinu jsem potkala akorát na konci prosince u našich, když jsme si s přítelem a Bernou udělali delší procházku. Venku bylo kouzelně. Na to, jak zimu nemám ráda, mi bylo fakt skvěle a sníh jsem si užívala. A Berna taky. Je jí skoro sedm, ale jakmile vidí sníh (vlastně i při mnoha jiných situacích), začne se chovat zase jako štěňátko. :))



Přijde mi, že se tenhle rok leden chová skoro až jarně. Minulý rok, když jsme se byli ve Zlíně podívat na novoroční ohňostroj, byla všude mrazivá mlha, že ani skoro nic nebylo vidět, ale tento rok jsem ani nepotřebovala rukavice.




No a právě proto, že je venku většinu dní hezky, se snažíme netrčet doma. Na začátku ledna jsme si vyjeli na rozhlednu Lhotka v Hradčovicích, kde nás pak překvapila naprosto kouzelná obloha. Úplně nám to vzalo dech! 

Ten víkend jsme zrovna slavili i přítelovy narozeniny, takže si myslím, že se taková podívaná fakt skvěle hodila. :) Je fakt zajímavé, co někdy dokáže obloha vytvořit. :) 






Během ledna jsme taky byli na procházce v Holešově a pak dvakrát mrknout dokonce v kočičí kavárně Toulavý ráj v Kroměříži, která bude už brzy otevírat. :) Když jsem poprvé uviděla, jak to vypadá uvnitř, žasla jsem. Je neuvěřitelné, co naše kamarádka Katty spolu s malou pomocí ostatních vytvořila. To, že má kavárna v názvu slovo "ráj" tak určitě není jen tak, on to opravdu ráj je! :) Při naší první návštěvě dokonce proběhla už i první adopce kocourka Mikyho, což je skvělý start. :) 

Snažíme se taky pomoct, co se dá, proto přítel sem tam něco přivrtal, přitloukl, opravil a podobně. Já pro změnu sháněla a sbírala knížky. Všude a jakékoliv. (Co taky můžete dát knihomolovi za úkol, že jo. :D) Katty má ve spodní části kavárny přenádhernou knihovničku, kde najdete spoustu společenských her no a teď už i něco na čtení. :) Myslím, že z toho spolu s kávou či báječnou horkou čokoládou a kočkami bude perfektní zašívárna. :) 

Jestli chcete být první, kdo se dozví o tom, že je kavárna otevřená, sledujte její facebook. :) Stejně tak se můžete přidat na instagram, který jsem Katty pomohla pro kavárnu vytvořit, a který už se skvěle rozjel. :) 






Teď už nás čeká únor. Když se to tak vezme, tak ten leden vlastně vůbec nebyl tak špatný, i když je to měsíc mého ne moc oblíbeného období. Snad bude teda minimálně takhle fajn i únor. Máme tu hlavně to těšení na jaro! Myslím, že si letos moc na čas nedá. :) 

A teď pište vy - jak to máte s lednem a vůbec celkově se zimou? Těšíte se už na jaro? Máte nějaké tipy na výlety po Moravě, které jsou fajn i když ještě jaro úplně nepropuklo? :)

11 komentářů:

  1. Poslední tři dny byly extra jarní, tolik sluníčka, až jsem dostala chuť na běhání. :D (A opravdu jsem byla!)
    Jinak bylo celý měsíc hnusně, aspoň tady. Sněhu moc nebylo, to je fakt. Užila jsem si ho jenom v Beskydech.
    Pěkné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, ať už přírody nebo koček :) já leden nemám ráda vůbec, ani únor moc ne. Už se těším na březen a opravdové jaro :)

    LENN

    OdpovědětVymazat
  3. Já zimu nemám ráda vůbec, to spíš jaro a léto :), ale jsem rozhodně spíš letní typ. Kočičí kavárnu znám, ale ještě jsem tam nebyla:)

    www.shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ta fotka s rozhlednou mě kompozičně strašně baví! Mám ráda takhle nádhernou oblohu! :) Mně to ani nepřijde, protože jsem ve Finsku, ale co jsem slyšela, tak je ta zima v Česku opravdu dost jarní.. Což je škoda, zasněžené Česko je krásné. Ale jarní taky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Musím ti pochválit nový design a krásné fotky :) Povedlo se ti to. Ta kočičí kavárna vypadá super, až budu mít cestu do Kroměříže, zajdu se tam podívat. A ještě jako neznalec koček - ty mosty úplně u stropu, není to pro ně nebezpečné? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :D

      No, jak se to vezme, ony jsou kočky dost šikovné a navíc výšky prostě milují. :D Zatím jsem neviděla nějakou z toho mostku spadnout, ale není to až tak vysoko a kočka padá na všechny čtyři, takže myslím, že i kdyby se stalo, že to nějak nešikovně nevychytá, nemůže se stát, že by si nějak moc ublížila. :)

      Vymazat
  7. Jů, líbí se mi tvoje fotky. Já moc nefotím, venku už tuplem ne, protože je většinou zamračeno, a když je hezky, trčím ve škole. :-D
    Já mám ledny ráda, protože mám narozeniny, víc naopak nemám ráda prosinec, protože Vánoce, ty mi k srdci nijak nepřirostly a právě se kvůli nim moc vyšiluje. Kromě parného léta, kdy jsou teploty přes 40 stupňů mám ráda každé roční období, protože je vždy něco. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky zimu nemusím, ale letos jsem byla ráda za každý den, kdy byl alespoň ten sníh, a že jich tedy bohužel moc nebylo. Teď tu v Ostravě už je pár dní skoro jarní počasí (sice stále dost zima, ale ve vzduchu už je prostě cítit jaro, k tomu to sluníčko, prostě krása) a tak jsem se už začala těšit na to opravdové jaro, i když na to si ještě nějakou dobu počkám :)

    já chci POEzii

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky, krásné kočičky ♥

    SmileThess

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)