Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Lauren Graham, Rychleji mluvit nedokážu


Lauren Graham asi většina lidí zná hlavně jako ukecanou Lorelai ze seriálu Gilmorova děvčata. Ani já nejsem výjimka, navíc opravdu jak Gilmorky, tak samotnou Lauren (i další filmy a seriály, kde hrála, jako třeba Parenthood) zbožňuju. Právě proto mi neuniklo, že vychází její nová kniha, která je vlastně takovou autobiografií.
Lauren v knize popisuje nejen vzpomínky z natáčení Gilmorek (jak starých dílů, tak i těch nových po 8 letech) nebo Parenthoodu, ale třeba i to, jak s herectvím začínala. Celá kniha je psaná dost vtipně a svižně, takže jsem ji přelouskala raz dva. :) Typický humor Lauren, který všemu přidává ještě takovou "třešničku na dortu", prostě nechybí. :)

Občas při čtení narazíte i na nějakou fotku, což je v autobiografii vždycky zajímavé. Nikdy mě nenapadlo si vygooglit, jak třeba Lauren vypadala, když byla malinká, jak vypadají její rodiče nebo jak šílené vlasy měla ve svém mládí, takže si myslím, že přidat tyhle a další fotky do knihy byl skvělý nápad. :) Jen mě trochu mrzí, že byly všechny fotky černobílé, a ne moc dobře otisklé. 


To se ovšem nedá říct o obálce, která se mi zdá perfektní. Jak přední, tak zadní strana naprosto skvěle vystihuje knihu i samotnou Lauren. Tenhle nápad se mi opravdu hodně líbí, a navíc je super, že Lauren dokonce uvnitř popsala, jak to celé vzniklo. :) 

Čtení není nijak hlubokomyslné, ale stejně dávám čtyři hvězdičky, protože jsem si styl psaní Lauren zamilovala. Je to skvělá lehká oddechovka k odpolednímu odpočinku, která pobaví a já ji moc ráda doporučím všem, kteří se o Lauren zajímají. :)



Autor: Lauren Graham (USA)
Název: Rychleji mluvit nedokážu
Originální název: Talking as Fast as I Can
Žánr: biografie a memoáry
Nakladatelství: Omega
Překlad: Noemi Mottlová
Rok vydání: 2017 (1. vydání)
Počet stran: 208
Mé hodnocení: 4/5

- Kniha Rychleji mluvit nedokážu je doplněna mnoha fotografiemi a úryvky z deníku Lauren.
- Rychleji mluvit nedokážu je už druhá kniha Lauren. Napsala totiž také román Jednoho dne, možná.


Kniha mi byla k recenzi zaslána nakladatelstvím Omega, děkuji.

2 komentáře:

  1. Už ji mám objednanou a jsem na ní opravdu moc zvědavá ♥ těším se jako malá Péťa a tvůj článek mě ještě navnadil. I když už teď mě mrzí, že fotky jsou jen černobílé :(

    OdpovědětVymazat
  2. Když mám ve čtečce v angličtině a furt se k ní nemůžu přemluvit, protože jsem lenoch, ale navnadila si mě, takže se na ni při nejbližší cestě vlakem asi vrhnu:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)