Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Club Fénix Zlín - UDG

 V článku najdete tip akci/akce - KONCERT UDG, CLUB FÉNIX ZLÍN

Ahoj!
Dneska vám chci povědět něco víc o Fénix klubu ve Zlíně, o kterém jsem už jednou trošku psala, když jsem byla na koncertu kapely Prouza.

Tento pátek jsme se vydali na o něco známější kapelu UDG. Já sama je poslouchám snad už 10 let a mám je opravdu moc ráda. To mi to ale trvalo, je vidět na živo,co?!



Hudební klub Fénix se ve Zlíně nechází kousek od polikliniky, hned vedle kolejí UTB (což teda je pro studenty ideální - zároveň ale venku není slyšet žádný hluk, takže nikoho nic neruší). 

"Fénix vznikl na místě, kde se lidé baví a tančí do rána už tradičně. Ve zbrusu novém interiéru na vás ovšem čekají party, které jste doposud nezažili. Vstup 18+, profesionální tým a to nejlepší z hudební scény vás každý týden dostanou do varu. Na baru na vás čekají nejrůznější drinky a výhodné akce. Vezměte své přátele a poznejte Fénixe, novou legendu zlínských nocí." (zdroj: fenixclub.cz)

(zdroj: fenixclub.cz)

V klubu jsem zatím byla jen dvakrát, ale už od první návštěvy jsem docela nadšená. :) Líbí se mi hlavně, že je opravdu vstup až od 18, takže se nikde nepletou třináctky, co si dají jeden drik a dělají, jak šíleně jsou opilé. V horším případě se fakt opijí a myslí si, jaké jsou kočky (bez urážky pro mladší čtenáře, ale na několik takových jsem už v životě v klubech narazila). Taky na mě moc dobře působí atmosféra klubu, protože je vidět, že se snaží být opravdu profíci. Baristi jsou celou noc neskutečně usměvaví a ostraha důsledná, ale pohodová (minule mi pán pomáhal dokonce hledat naušnici :D).

Klub je malý, což je spíš výhoda, protože je všechno tak nějak blíž a je to tam přátelštější, než ve větších klubech. Kupodivu jsem se ale při obou mých návštěvách zatím vyhnula tlačenici, nezažila jsem, že by bylo přecpáno a nedýchatelno, jak to občas v kubech bývá. No, pro mě, která nenávidí tuny lidí, ideální!! :)

Pokud budete ve Zlíně a budete se chtít jít pobavit, myslím, že může být tenhle klub hodně dobrou volbou. :) Z programu si určitě něco vyberete, protože akce jsou různé.
Tady je nejbližší program:  

(zdroj: facebook.com/fenixclubzlin)

No a pro ty, co to mají do Zlína daleko, a teď se sem zrovna nechystají, můžu aspoň dát tip právě na kapelu UDG. Jejich hudba, co jsem tak postřehla, chystá dost i lidi, co je třeba neposlouchají. Přítel je třeba znal jen minimálně, ale po koncertu byl nadšený. :) Mají hlavně skvělé texty, ale i samotná hudba je taková...no, jak to popsat - uslyšíte sami. :) Prostě je to zas něco jiného. :) UDG můžete vidět a slyšet ještě v mnoha městech, plán zbytku jejich tour Emotikon najdete TADY.

 (zdroj: udg.cz)

 (zdroj: youtube.com)

Ještě bych ráda podotkla, že článek jsem napsala z vlasní iniciativy, nemám s klubem žádnou spolupráci. ;)

9 komentářů:

  1. Ach, závidím, ja už som riadne dlho nebola na nejakom koncerte, mala by som to zmeniť :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hned bych někam vyrazila! UDG mám taky hrozně ráda, ale když jsem je naposled viděla na hradech tak jsem byla hrozně zklamaná. Bylo to celé bez energie a dost nuda. Ale třeba měli jen špatný den:)

    OdpovědětVymazat
  3. UDG a Mandrage jsou kapely co mi chybí. Těším se, až zas na nějaký koncert vyrazím :)

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá to ako zaujímavé miesto😊

    OdpovědětVymazat
  5. UDG mám ráda - naposledy jsem je viděla na živo na majálesu v Hradci Králové. Ale klub Fénix vypadá dost zajímavě :)

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat
  6. aaaaaaaaaaaaaaa, UDG, to je moje srdcovka! Poslouchám je už dlouho, ale nevim proč, vždycky jen přes léto. :D Prostě jejich písničky mám spojený s grilovačkama a dlouhýma letníma večerama s pivem a spoustou srandy. Na jejich koncertě jsem byla už tak dvacetkrát, ať už v kulturáku, nebo na fesťáku pod širym nebem.. a pořád mě neomrzeli. :))
    Každopádně už se na ně neskutečně těším. Maj tak skvělý vystoupení, spoustu energie a hlavně mě nikdy nepřestane bavit Jugi a ty jeho šatičky. :D
    Michelle B - blog
    Facebook - portfolio :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)