Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Lenošíci dny

Dobré odpoledne,
dnes vyjímečně přidávám článek v pondělí. :) V práci jsem dneska pobyla jen tak zhruba do oběda a pak pádila k doktorce, odkud už se nevyplácelo se do práce vracet, tak jsem se dostala domů o něco dřív, než obvykle.

Poslední dobou se až na pár výjimek nedělo nic moc zajímavého, protože bylo venku docela ošklivě, ale aspoň jsem čas doma využila na věci, ke kterým se jinak nedostanu.

Předminulý víkend to ještě s počasím nebylo tak tragické, takže jsem po pracovním týdnu (který byl docela náročný, ale pátek už jsem trochu flákala a jela si na novém albu od Jelenů (kdo neznáte, mazejte si to poslechnout!) v sobotu vytáhla přítele na snídani do kavárny a odpoledne jsme vyrazili do památníku ve Starém Městě a ještě jsme i stihli pouštět draka. Tento rok sice opožděně, ale přece. No a lítal. A jak! :)



Následující týden, který včera skončil byl už docela pohodový, navíc ve čtvrtek státní svátek a volno, tak to bylo hned příjemnější. :) Ve středu jsme zajeli Katce vrátit věci, co nám pujčila pro Rozárku /viz. minulý článek/ a trochu jsme zase pokecali o její skoro-kavárně. No, nemají to jednoduché, fakt jim moc přeju, ať už jde všechno hladce a ať už si co nejdřív sedí v kavárničce s kočičkama a koukají na výsledek. Mě z toho jde hlava kolem, jen co Katty poslouchám.

malá vsuvka: Pokud máte doma nějaké věci pro kočičky, které nevyužijete a chcete udělat dobrý skutek, kavárně se hodí po domluvě snad cokoliv, takže bude super, když pomůžete a třeba něco pošlete nebo zavezete. Určitě se můžete domluvit přímo s Katty - kontakt najdete na konci mého článku o této kavárně - TU.

Čtvrtek jsem trávila spíš lenošením a sledováním filmů. Doháněla jsem, co jsem chtěla vidět a neměla na to čas, protože buď jsem v práci a nebo o víkendech spíš výletuju po venku, takže málokdy jsem celý den doma. Pokud hledáte nějaké tipy, já si hodnotím filmy na ČSFD - tady.

O víkendu se toho moc nezměnilo, akorát v sobotu jsme vyrazili do kina na Fantastická zvířata a kde je najít. No a já byla docela spoko, takže můžu asi jen doporučit. :)

Jinak jsem si jen tak odpočívala, přemýšlela, poslouchala hudbu a trochu studovala časopis o focení a cvakala. Taky máte na přelomu podzimu a zimy takovou nostalgickou, přemýšlivou a zároveň kreativní náladu nebo to tak mám jen já? Možná to je prostě i tím, že je v ošklivém počasí člověk tak nějak víc doma a v klidu, není tolik rozlítaný, jako třeba v létě a má víc času sám se sebou, nevím. :)


Včera k večeru jsem ještě kula nové cestovní plány, jak dlouhodobé, tak krátkodobé. Třeba tuto sobotu vyrážíme do Olomouce a pak ještě do konce roku chceme stihnout Prahu. Tak se těším, až posbírám trochu vánoční atmosféry a hlavně nějaké fotky po těchto městech. :)

No, jak to tak po sobě čtu, mám nějaké rozutíkané myšlenky, tak ani nevím, jestli z toho článku něco budete mít. Poslední dva týdny mi to v mysli skáče od jednoho k druhému. No, příště třeba s článkem o Olomouci a trochu smysluplněji, uvidíme. ;) Teď jdu mysl trochu uklidnit čtením, dneska ke mně konečně dorazila kniha Pokoj. Film byl dost dobrý, tak jsem na to čtení zvědavá. :)


 

4 komentáře:

  1. Krásné fotky :) Ta kniha Pokoj vypadá úžasně, taky bych si ji někdy chtěla přečíst. Určitě pak dej vědět, jak se ti líbila :)

    OdpovědětVymazat
  2. A přesně kvůli těmto lenošícím dnům se na zimu a podzim těším :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
  3. Moc milý článek. Já mám sice kreativní náladu (snažím se sesmolit design na blog, ale nějak to nejde), ale spíše se flákám. :-)
    Ale taky jsem víc nostalgická a občas se málem rozbrečím v autobuse cestou ze školy, hups :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)