Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Holešovská regata 2016

V článku najdete tip na akci - HOLEŠOVSKÁ REGATA

Hezký páteční večer!  
Páni, taky jste tak rádi, že je pátek. Já tento týden NESKUTEČNĚ MOC. Opravdu jsem ho vyhlížela urputně! Tenhle týden měla kolegyně z práce dovolenou a já ji zastupovala, takže to bylo fakt náročné. Navíc v pondělí a úterý jsem měla takový stres a řešila tolik věcí (které absolutně odmítaly spolupracovat), že jsem myslela, že se snad rozbrečím a uteču domů pod peřinu. Od středy už to bylo lepší, ale pořád bylo všeho šíleně moc. No, nakonec jsem to zvládla a tenhle víkend mám fakt zasloužený. Teď se cítím strašně skvěle, když si tu ležím ve svém pokoji u našich, koukám na pohádku a mám hezky otevřené okno do letní noci (hurá, už mám síťku na okno, takže žádná 10 centimetrová kobylka u mě v posteli, jako kdysi!). Jsem u našich po delší době a je to fakt supr, protože vždy totálně odmítají to, abych tu něco dělala, takže mám krásnou dovolenku a jern si odpočívám. :) Zítra ráno asi vyrazím s bráškou k babi a dědovi, po obědě na koupaliště a večer na jednu akci vedle v městečku, kde bud pár kapel. Vypadá to na příjemný víkend. :)

Abych se ještě vrátila k tomu předchozímu - slíbila jsem fotky z Regaty a tady to je. :) Byli jsme tam v sobotu na celý program od jedenácti, zhruba do půl 10 večer a nic nám neuteklo!


Užili jsme si fakt moc, nejvíc se mi líbila kapela Jelen. Slyšela jsme od nich v rádiu asi dvě nebo tři písničky a jsem ráda, že jsem na fesťáku slyšela víc, protože jsem si je hned oblíbila a přítel dokonce taky, druhý den už jsme si je poslouchali při grilování. :) :) Fajn byla taky Aneta Langerová, tu mám docela ráda a už jsem ji viděla na živo po druhé. Přítel si zas zařídil u Tata Bojs, ty já osobně moc nevyhledávám, ale protivní mi taky nejsou, takže jsem ráda poslechla. :) 






Nějaký program byl i na nádvoří zámku, třeba se nám fakt moc líbila ukázka vyřezávaných zvířat. :) Jinak byl supr program i na vodě - přehlídka vlastnoručně vyrobených plavidel a později přejezd lávky na kole. Z obojího jsem byla dost nadšená, i když u lávky mě to sem tam bolelo za soutěžící, některé pády vůbec nebyly hezké! Ale naštěstí to všichni přežili bez větší újmy. :)





Bylo pěkné vedro, třeba na fotce výš už jsem značně červená, znavená a sežehnutá. :D Dokonce jsem si spálila pěšinku na hlavě!! To se mi snad ještě nikdy nestalo. :D :D Ale fakt jsem ji měla červenou a dost pálila ještě další dva dny. No, aspoň jsme si trochu omáchli nožky ve vodě. :)

Když se setmělo, bylo už doost příjemně a bylo fajn si odpočinout od toho pařáku! Večer ještě hráli No Name, které teda s přítelem moc neposloucháme a nemuseli jsme tím pádem blíž k podiu, ale hráli nám pěkně do pozadí u povídání si při "večeři". :) :)


Regatu ukončil tradičně super ohňostroj. :) Bohužel se mi nepovedly hezké fotky, cvakla jsem to jen tak v rychlosti, protože jsme byli domluvení s nějakýma dalšíma lidma na to, že se složíme na taxi do Zlína a jelikož už chtěli jet, utíkali jsme za nimi. :) No, nakonec jsme taxík sháněli ještě hodinu. :D Ale zadařilo se a nějak po půl noci jsme hezky unavení, pobavení a spokojení zalehli. :) A myslím, že příští rok vyrazíme určitě znovu!! :) Minule jsem na Regatě byla jen v pátek a teď, když jsme zkusila i sobotní program už nechci jinak, než buď oba dny a nebo opět tu sobotu. :) Regata se mi líbila daleko víc, než třeba Trnkobraní, které je sice taky supr, ale prostě na Regatu u mě nemá. :)


Na jaké fesťáky jste vyrazili nebo vyrážíte v létě vy? :) Dejte vědět!! :)

více fotek z Regaty ještě na instagram.com/day_sy

1 komentář:

  1. Fotka ohňostroje je vážně krásná :) a závidím ten volný víkend. Už abych měla dovolenou:)

    My se chystáme v sprnu na hrady, na Bouzov a už se nemůžu dočkat. A hrozně mě mrzí, že jsem nemohla být na Votvíráku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)