Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Trocha slavení v Praze

Ahoj, ahoj!
Dneska jen tak krátce o Praze, protože jsem děěěěsně unavená. Nevím proč, tenhle týden se furt nějak nemůžu vzpamatovat. :D Pořád se mi chce spát, špatně se mi vstává a to při tom spím docela dobře. Možná je to tím počasím. Včera sice bylo nádherně (a tak jsem se hned vyvalila na trávníku uprostřed města a skoro tam usnula), ale jinak je pořád zataženo. Nepřidává mi ani to, že mi dnes těsně před koncem pracovní doby přišly tuny a tuny objednávek a kolegyňka, která mi pomáhá v případě, že je potřeba je zítra pryč, takže se mám fakt na co těšit. Navíc budu dvě hodiny mimo i já, protože nám pan šéf chce ukázat jednu budovu firmy, která je kousek od Zlína, takže nás tam bere na výlet. :D


V Praze nám naštěstí počasí jakž takž vyšlo. Sice nebylo krásně sluníčkově, ale nepršelo, extra zima taky nebyla, prostě akorát. Jak už jsem psala, nadělili jsme si s přítelem Prahu s výstavou Titanic ke čtvrtému výročí no a myslím, že to byl supr nápad.

MusíM strašně, Strašně moc pochválit RegioJet. Jela jsem jejich vlakem poprvé a nevěřila jsem vlastním očím, uším a vůbec ničemu. :D Servis lepší snad než v letadle. Kdo s nimi jezdíte, určitě víte a kdo ne, určitě to vyzkoušejte. Já na vlaky zanevřela po tom, co jsem jimi přes ČD cestovala po 4 roky každý den hodinu do školy. Pořád nějaké problémy, zpoždění, ošklivé prostředí, neochotní průvodčí. No a toto je pravý opak, takže s RJ budu zas jezdit vlakem ráda. :) Navíc cesta do Prahy krásně utekla, ani jsem se nenadála a už jsme byli tam.

První jsme si prošli výstavu Titanic. Mají to dost zajímavě udělané a fakt se mi to líbilo, jen jsem doufala, že toho bude k vidění více. Tady si spíš počtete a naposloucháte, ale taky to bylo fajn. :) Jinak jsme dostali palubní lístky a yay, přežila jsem! ^^ A to jsem byla ve třetí třídě. Přítel už takové štěstí neměl. Dostal lístek muže, který měl cestovat spolu s bratrem, ale bratr si to na poslední chvíli rozmyslel, měl špatný pocit a nechtěl, aby jeli, jenomže druhý si nedal říct a nastoupil.




Po výstavě jsme si přejeli na Staroměstkou a zašli na dobrý oběd a pak už jsme si akorát udělali hezkou procházku, k Vltavě, na hrad, Karlův most a Smetanovo nábřeží. Nakonec jsme ještě prošli pár obchodů na Václaváku. Chtěla jsem si nakoupit nějaké oblečení, ale nějak mě to poslední dobou nebere a nic moc se mi nelíbí, takže mám akorát mikinu. 


Před odjezdem vlaku jsme si ještě seděli na nádraží (v historické části), kde je naprosto luxusní zelený jahodový čaj! Zdál ose mi, jakoby to byl zelený čaj s nějakým jahodovým sirupem (barvu to mělo až červenou), ale chutnalo to jak s čerstvýma jahodama, takže tsm příště musím určitě zas! :)

Pak jsme spokojení v pořádku dojeli domů. :) Jsem ráda, že jsme si Prahu tak hezky užili. Přecejen tam jedem jednou za rok, tak je to pro nás výjimečné. I když za tu cenu RJ není problém tam jezdit i častěji (navíc máme už tři nabídky od rodiny nebo známých na nocleh v Praze :D), ale to by nás už pak tolik nebavilo. Mám pár klasických "výletních" míst, na které zásadně jezdím jen jednou do roka a už z toho mám takový zvyk, takže si to užívám. :)


Jak jste se měli o víkendu vy a co plnujete na ten nadcházející? Já už se neskutečně těším na sobotu, protože konečně nebudu muset vstávat. Fakt jsem tento týden jak přejetá bagrem. :D

5 komentářů:

  1. Já jse mv zahraničí a my tu už máme okolo 27 nebo 30℃, takže si rozhodně nestěžuju. Ale někdy je to až moc velké teplo na mě ..

    OdpovědětVymazat
  2. Ta výstava Titanicu vypadá vážně zajímavě, už se těším, až se tam taky podíváme. A jinak i ČD se lepší, poslední rok s nimi cestuju často a překvapilo mě, že velká pousta vlaků už je docela hezkých a moderních, i když servis samozřejmě žádný. Výraznější zpoždění jsem měla za ten rok jen cestou do Ostravy. Ale abych byla upřímná, tak k příteli na vysočinu pořád jezdí ty děsné staré vlaky :D
    Little Notes

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsi i na "mé" náplavce. Pražské chodníky dokáží pořádně unavit.... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si vždycky na tebe v Praze vzpomenu a zrovna u těch labutí jsem říkala příteli, že bych tě i pozdravila, kdybych viděla nějakého chlápka s foťákem, ale pak mi došlo, že jsem tvoji fotku viděla jen kdysi dáávno a jen jednu a že mám tak blbou paměť na obličeje, že bych tě stejně nepoznala. :D

      Vymazat
  4. Na výstavu se nechystám, ale věřím, že byla moc fajn :-). A do Prahy možná o prázdninách ke kamarádce, která byla v Brně. Gratuluji ke 4 rokům! ^_^

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)