Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Napajedla a koníí

Hezkou sobotu přeju!
Musím se pochválit, že dneska bloguju konečně z venku! ^^ Aby jste rozuměli, bydlíme v bytě, který je v rodinném domku a nedávno se majitelé odstěhovali a z vrchního prostoru udělali další dva byty. Tím nám ale zároveň dovolili mít na starost předzahrádku pod našimi okny, takže jsme hrozně happy.




Už tu mám hezky rostoucí koutek bylinek, přesazené jahody, které byly dřív vedle domu, ale nikdo je po odstěhování majitelů nechtěl, tak jsme se jich ujala no a ještě jsme zasadili salát s ředkvičkama a chystáme se na rajčata. Kdo by to kdy řekl, že zrovna já, které chípl jednou i kaktus, bude takový zahradník. :D No k tomu všemu jsme si tu právě udělali menší posezení a přítel dnes celý den dělal ještě ohrazení (které nám majitelé doporučili, ať nám tu ostatní nájemníci nelezou - ti mají zase na starost jiné prostory kolem domu). Teď už máme skoro hotovo a já mám fakt radost, že si budu moct sedávat venku. :) Hodláme ještě přikoupit gril a už se fakt na ty grilovačky těším, protože ty mi tu ve Zlíně hoodně chybí!

Dneska sice není nic moc počasí, ale venku se sedět dá. :) Za to minulý víkend bylo opravdu nádherně. Krásné teplo a sluníčko. Proto jsme zase vyrazili na menší výlet a tentokrát to padlo na Napajedla.


Mají tam u vody moc krásný areál a vzadu koně, takže jsme si udělali delší procházku kolem vody, pak zašli pokecat s koňma a nakonec si sedli u občerstvení, kde zrovna měli sraz motorkáři, takže tam krásně hrál RockMax, což jsem docela uvítala. :D

Docela jsem se divila, jak moc je poznat, že tam řádí bobr (nebo snad bobři?). Nikdy jsem neviděla tolik ohlodaných a popadaných stromů! No, asi se jim tam fakt hodně líbí, i když těch stromů mi bylo fakt líto. Na druhou stranu to vypadalo zajímavě, člověk to jen tak nikde nevidí.

Koníci se s náma docela kamarádili, i když jeden byl docela mrcha. :D Když jsme mu na seznámení začali dávat trávu z ruky a přišel i druhý (teda druhá - klisna), projevil se v něm chlap a pěkně neslušný a začal ji odhánět, protože to je přece jeho jídlo a ona ať se jde zahrabat, protože si od nás vzít nesmí. Chudinka. :D Gentleman to fakt nebyl teda!


Z tohoto víkendu vám žádné výletní fotky neukážu, protože nic moc nepodnikáme. Já dnes držím jednodenní půst, takže se vůbec zdržuju jakékoliv činnosti. Nechci to tu moc rozebírat, ale ať předejdu šíleným "ty jsi blázen že celý den nejíš", není to bláznovství a pokud vás to bude zajímat, určitě si o tom něco vygooglujte. Jsou lidi, kteří půsty trénují natolik, že dokonce drží i 40 denníé půsty. To je ale pro mě už příliš moc, takže já se rozhodla očistit tělo jednodenním a pokud to dopadne dobře, začnu s nimi možná pravidelně co dva týdny, protože se mi fakt dost líbí, jak to funguje. Navíc mi to ani nedělá žádný velký problém. Člověk je sice malinko otupělný a má méně energie (taky jsme přes oběd 2 a půl hodiny spala), ale jinak je to skvělý pocit a i když to ještě nemám za sebou, můžu to jen doporučit! 

Uvidím, jestli něco nepodniknem zítra, ale spíš asi ještě kouknem po obchodech na nějaké drobnosti, které potřebujem k dodělání tady toho našeho venkovního posezení a pak kdoví. :) Má celý den pršet, tak to asi nebude žádná sláva. 

Copak podnikáte tento víkend vy?



6 komentářů:

  1. Tu zahrádku ti zavidím, dřív bych si nedokázala představit, že bych se měla o něco starat, ale časem zjišťuju, že by se mi to líbilo. A fotky z procházky jsou moc hezké :)
    Little Notes

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Blahopřeji k novému bydlení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Jinak abych to uvedla na pravou míru, my nemáme nové bydlení. :D Bydlíme už 2,5 roku ve stejném bytě, jen teď prostě od tohoto roku máme k dispozici i ten prostor před bytem. :)

      Vymazat
    2. Ale rozhodně to máte lepší a hezčí. :)

      Vymazat
  3. Tak to máte fajn s tou malou zahrádkou:)Když je hezky,je to pěkné sedět venku a dokonce zahradničíš:)?S půstem bych měla problém,to fakt ne,ale někomu to nevadí a má z toho dobrý pocit jako ty:)

    OdpovědětVymazat
  4. krásný fotky :) ten koník je boží :)
    jeans on jeans

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)