Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Zima v Kroměříži

Ahoj, ahoj!
Nějak poslední dobou furt přidávám články se zážitky týden staré. Ale už to tak nějak mám, tak co. :) Minulý víkend jsme už byli vánočním volnem moc uleželí a znudění, tak jsme v sobotu vyrazili na procházku květnou zahradou v Kroměříži. Byli jsme se tam jednou podívat už v létě a je to tam moc pěkné. Musím ale říct, že zasněžené se mi to líbilo ještě víc! Dokonce jsem si i trošičku zafotila. :) 

 
Mám Kroměříž moc ráda. Je to moc krásné historické město, jednou dokonce vyhlášeno nejkrásnějším historickým městem u nás. Pokud to nemáte daleko, určitě doporučuju jako výlet! :) Já tam ještě nemám prošlé vše, ale plánuju toho vidět co nejvíc. :) Poprvé jsem po dloooouhé době jela do Kroměříže pro Effy, která je odtamtud od jedné paní a tak se mi to i jen z autobusu zalíbilo, že jsme tam pak začali vyjíždět i na výlety.




Jinak u mě celkem nic moc nového. Akorát jsem se začala zase hýbat. Cítím se pak po nějakém tom cvičení nebo procházce na druhý den méně unavená, prostě mi to nějak dodává energii, člověk určitě pohyb potřebuje a ne jen nějaké "dnes 3x vyjdu schody". Mám jinak docela problém. Pokud delší dobu nic moc nedělám (a připočítejme k tomu ještě mé sedavé zaměstnání), jsem z toho celá zlenivělá a unavená, pořád ospalá. Kdežto když se hýbu, hned je mi líp. :) Teď jsme se zrovna vrátili s přítelem z procházky v lese. Byli jsme odnést odzdobený vánoční stromeček a trochu jablíček a tvrdého pečiva zvířátkům, jen ať si taky užijí. :)

Co vy, chodíte takhle na procházky? Pro mě to teda bylo dneska docela náročné, protože jsme dost dlouho stoupali do kopce. Ale ono se to po čase zlepší. ;) Na druhou stranu mám radost, že jsme tam něco donesli, že jsem se nadýchala čerstvého vzduchu, hýbala se a tak nějak vůbec z toho mám radost. Procházky jsou moc dobrá věc. ;)

6 komentářů:

  1. Jsi ďáblice. :D hezké fotky, taky se rád procházím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky:)Do Kroměříže to mám bohužel dost daleko,i když bych tam ráda jela letos nebo příští rok na kurz,tak uvidíme.Jinak moc se mi líbí,že jste odnesli do lesa zvířátkům ozdobený vánoční stromeček a papání,to je fakt moc krásné a jen tak se to nevidí.Musela jsem se i smát,když jsem si představila,jak tam s tím stromečkem jdete,tak snad jste to neměli příliš daleko:)Ale jste úžasní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, dva kilometry do kopce, poslední kousek sakra prudce do kopce. :D Já jsem typ člověka, kterému vadí, když se něco užitečného vyhazuje, takže něco u nás vyhodit jen tak, když to může ještě posloužit - neexistuje. :) Ale jo, bylo to vtipné. Víš jak se říká nosit dřevo do lesa. :D

      Vymazat
  3. V Kroměříž jsem měla možnost navštívit dva roky zpátky někdy v létě a hrozně se mi tam líbilo :)

    Jinak já jsem lenivá příšerně. Sice v práci nesedím, ale stejně. Za poslední dva dny , kdy jsme výletovali po Praze, mi málem upadli nohy:D

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem v Kroměříži nebyla, ale snad se tam podívám. Chodím pěšky docela hodně. Do školy teda jezdím, ale cestou ze školy mě nic nenutí spěchat, a tak chodíme s holkami na tramvaj lesem. A nejraději se procházím po škole, jen tak budovou a nebo... po městě. Miluji střed Brna. Zrzavá a oranžová je ďábelská kombinace, také jsem tento týden vyzkoušela. Jsi kouzelná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, děkuji. :) Já teď začala chodit pěšky i z práce, mám domů přes město tak 3 kilometry a baví mě to. :) Dokonce nejsem doma o moc později, než trojelem. V zimě se mi chodí dobře, v létě je člověk celý unavený z horka, ale teď je to fajn. :)

      Vymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)