Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Halloween

Ahoj, ahoj!

Jakpak jste si užili Halloween? My jsme stejně jako minulý rok jen tak lehce s přítelem a taky Kit a Panem Halloweenem (na fotce) slavili doma. Udělala jsem nějaké creepy mlsky, zmalovali jsme se, zablbi a pustili si klasicky The nightmare before christmas, na což koukám každý Halloween už několik let a ještě Sweeney Todda, můj další oblíbený film. ^^




Podle Jacka Skellingtona z NBC dělám vždycky taky dýni. :) Tento rok jsem jí dala trošku jiný obličej, než vždycky, ale pořád to je Jack, ještě si stále vesele sedí venku na lavičce. :)


Po Halloweenu - v neděli - jsme slavili taky. A to druhé narozeniny starší z osmyšek Effy. :) Obě myšky, Effy i Rory dostali speciální osmáčí sušenky, což je pro ně velký pamlsek. :) Miluju, jak i takový osmák dokáže ukázat, že má šílenou radost. Stačí si jen vzpomenout na to, jak má Effy jiskřičky v očích když se jí povede v obýváku ukradnout papírový kapesníček a vítězoslavne si ho prchá schovat za skříň. :D



Jinak teda neopomínám ani Dušičky. Chodíme vždycky tady ve Zlíně na Lesní hřbitov (mimochodem fakt krásné místo) zapálit svíčku Baťovi. Dřív jsem s rodiči u nás objížděla samozřejmě hřitovy, kde máme zemřelé z rodiny, ale co bydlím ve Zlíně, nemám moc šanci. Ale chceme v průběhu roku zajet zapálit svíčky i k nám do okolí, odkud jsme, na to člověk podle mě nepotřebuje jako na povel svátek, aby si vzpomněl na blízké, co už tu nejsou, no ne?

3 komentáře:

  1. Ty mrtvolné prsty se ti super povedly a ty vypadáš taky krásně k nakousnutí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty mrtvolné prsty se ti super povedly a ty vypadáš taky krásně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda vy jste se dobře vyblbli:)) Ty prstíky vypadaj naprosto luxusně! A je pravda, že na vzpomínání nepotřebujeme dušičky, já chodím s dědou pokecat každou chvíli a i když mi pravda moc neodpovídá, byl to můj vzor a pomáhá mi přemýšlet nad tím, jak by problémy, co mám já, řešil on...

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)