Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

SRDCEBEAT !

V článku najdete tip na akci - HALOVÝ KONCERT SKUPINY KRYŠTOF

Ahoj, ahooj! :)
Sice jsem měla v pondělí i středu volno, ale jsem někdy fakt lenoch a tak píšu článek až teď. Myslím, že jsem tu někde psala, že 24.10. jedu na koncert skupiny Kryštof do Brna. Hrooozně jsem se těšila. :) Sen se mi sice splnil už tím, že jsem je minulý rok viděla aspoň na Trnkobranní, ale koncert v Brně byl prostě pecka! :)

Jsem fakt nadšená. :) Moc se mi to líbilo, měli skvěle vyřešeno podium, aby mohli více za lidmi, celý koncert taky udržovali kontakt, měli perfektní obrazovky, měli vše nádherně barevné,skvěle se hýbali, měli perfektní lítající motýlky, krásné spojení Krajča se zpěvačkou Leny ve dvou písních, "tančící" balony nad hlavami, lítajícího Richarda! :)

Navíc jsme měli supr místa, ze kterých jsme vše krásně viděli a mám dokonce i pár hezkých fotek. Teda...ne že by byly něco extra, přece jen mám malý objektiv a fotit koncert není jednoduché, takže jsem si fotila spíš pro potěchu oka a zaznamenání těch super okamžiků, ale i tak se mi fotilo fajn. Fotek ale nemám zas tolik, protože jsem to hlavně chtěla vidět na vlastní oči. Fotím opravdu ráda, ale nesmíme se dívat na život a zážitky jen přes objektiv. ;)


Mimo koncert jsme si užili i celkově víkend v Brně, zrelaxovali jsem v aquaparku, mrkli po Vaňkovce (ale teda bylo tam velké nic :D), vykoupili Ikeu a šťastní ze všeho jeli zas domů. :) Víc k tomu už asi nemám, tím, že vše, hlavně koncert, bylo úžasné bych se jen a jen opakovala. :) Mrkněte sami na fotky. ;)













1 komentář:

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)