Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Zoo, hrad a Minioni

Hezké pondělní dopoledne,
taky se skrz to počasí dneska nemůžete pořád probrat? Já teda vůbec. >.< A tak se aspoň vracím ke vzpomínkám na víkendy. Ten minulý bylo nádherně a tak jsme konečně vyrazili do Zoo, do Lešné. Tu Zoo mám ze všech nejradši, je prostě nejkrásnější. ^^ Vzala jsem si Nikyho, že si trochu procvičím focení, ale jak nakonec vidíte, fotky nejsou nijak "extra-super" nafocené, protože jsem z toho výletu prostě měla takovou radost, že jsem si ho raději užívala, než abych pořád přemýšlela nad focením, i když několik obrázků mám. Doopravdy jsem spokojená jen s touhle první, ale byla vyfocena úplnou náhodou.




Hlavně jsem hrozně dlouhou dobu strávila u žiraf, mám je ráda, hlavně mě strašně fascinuje, jak může být zvíře až tak moc vysoké, hlavně to menší žirafátko bylo báječné! :D Honilo pštrosa a když se mu to nepovedlo, aspoň si ze země posbíralo jedno jeho pírko. Akorát když ho chtělo pak vyflusnout, nějak mu to nešlo. :D :)





Lachtanům bylo nejlépe, ten den bylo docela vedro (proto jsem ráda, že jsme vyrazili už dopoledne). Jen se tak váleli a plavali si a krmili se rybami. A tenhle jeden se válel hrozně dlouhou dobu.Vždycky, když to vypadalo že se otočí a pujde si zaplavat si to rozmyslel a zůstal zase ležet. :D 


Tento víkend mi zase přijel bráška. Prázdninuje, tak se přijel mrknout do kina na Mimoně. Neobešlo se to samozřejmě bez mimoňovských kelímků. :D Film super, na odreagování určitě doporučuju, docela jsme se nasmáli! 


Ještě před kinem jsme byli výletovat na hrad Lukov - tedy spíš zříceninku. Dost se mi líbil, i když toho z něj zbylo už jen málo. Jen kdyby nebyl na tak šíleném kopci! :D Prošli jsme se teda dobře, ale nakone to byla příjemná lesní procházka a za odměnu jsem dostala nanuka! ^^




Mám hrady a zámky hrozně moc ráda. Už jsme obrazili většinu tady v okolí a ještě na léto plánujeme Buchlovice, kdej sem byla jen jednou už hrooozně dávno, takže si je moc nepamatuju. 

Teď se ale těšíme na dovolenou, ještě jeden víkend a ten další se už budem válet v Bulharsku. ^^ Čím víc se to blíží, tím víc se těším. Snad si to pořádně užijem. Už se nemůžu dočkat, nic se mi v práci poslední dobou nechce, když vím, že budu mít za chvíli dva týdny volno. :D 


Jaké výlety a dovolené máte na léto v plánu vy? :)

4 komentáře:

  1. Mně to vedro nevadí, chodím denně plavat a v ZOO, pražském, jsem taky před pár dny byl. Je tam krásná relaxace. Hezky fotíš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju chození do Zoo a Lešná je vážně nejkrásnější u nás. Pus ještě můžu doporučit Plzeň, ta vypadá taky moc pěkně:)

    Aď si dovolenou v Bulharsku pořádně užiješ. Na jejich jídlo jsem slyšela jen samou chválu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Další člověk, co byl během posledních 14 dnech v ZOO :)
    A Miníci jsou skvělý! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)