Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Na chalupě

Dobré odpoledne.
Tak jsem chtěla psát článek už v neděli, ale nakonec to padlo až na dnešek. Víkend jsem měla báječný, byli jsme s přítelem u našich a člověk si tam vážně připadá jak na chalupě. Nikdy jsem si to neuvědomovala, ale je fakt úžasné bydlet v domečku. Teď, když bydlíme v bytě (i když je v rodinném domku s fajn majiteli a malým pláckem s lavičkou pod okny), tak je mi fakt víkend strávený u našich vzácný. Někdy je fakt super se celé dva dny jen válet s knížkou na zahradě u bazénku (i když je to mini bazének). Trochu jsem se slunila, trochu četla, trochu jedla jahody a pila ledové kafe s karamelovou příchutí.



Trochu jsem se mazlila s berňátkem, trochu se nechala obskakovat maminkou (ne, že bych ji honila schválně, spíš ona to jinak neumí, když přijedeme :)), dala si trochu zmrzlinového poháru (dobře, tak celý) a prostě mi bylo fajn. ^^



Taky jsme byli v sobotu s přítelem za trochou přírody. Vyjeli jsme a vyšli dooost vysoko a bylo to tam fakt nádherné. Niky z toho až umřel. :D Vybila se mu baterka, tak jsem ani nic moc nevyfotila, jen něco mobilem, což mě docela mrzí, protože tam bylo vážně co fotit! Kolikrát se vám stane, že si nějaký motýl odpočívá na vaší botě tak desetkrát za hodinu a pět dalších pospolu krouží kolem? :) 



Fakt jsem si perfektně odpočinula. O to horší byl ale start do nového týdne, nějak se z toho odpočívání furt nemůžu vzpamatovat, nemůžu se pořádně vyspat a navíc toho máme teď v práci hory a hory, děláme na novém katalogu a já toho dělám opravdu hodně, takže nevím, co dřív. >.< Už netrpělivě vyhlížím další víkend, který bude sice zlínský, ale i tak určitě příjemný. A pak budu vyhlížet další, protože příští týden je šéfová a její zástupkyně pryč a tak bude vše na mě a kolegyňce, což bude taky docela sranda. o.O

A další bude ještě lepší, protože vyrážím s bratránkama na Holešovskou regatu, konkrétně na Kluse. ^^ Nemůžu sice říct, že bych si ho pouštěla nějak pravidelně, ale určitě mi jeho hudba není nijak protivná. A hlavně má opravdu moc dobré texty a vůbec ho mám jako člověka skrz jeho vystupování ráda, tak uvidíme, jaký bude na živo. :) První jsem vůbec nemohla sehnat nikoho, kdo by se mnou chtěl jít, přítel jej neposlouchá vůbec a bratránci se pořád ne a ne rozhodnout a nakonec nás jde pět. Moc se těším. :)

Tak mi držte palce, ať mi to hezky a bez problémů utíká.

3 komentáře:

  1. Tak je vidět, že sis užila krásný a pohodový víkend,to je fajn:)Taky mám ráda takovou pohodičku,ale nemohu si stěžovat, užila jsem si ho taky,i když trochu jinak:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jahůdky bych si dal, děláš mi chutě. :) Ještě štěstí, že ti píši slušné komentáře, jinak bych dostal od tvého přítele do nosu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hned bych si dala ten tvuj pohar :D Jinak pekne fotky :)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)