Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Trocha radosti

Hezké odpoledne přeji,
zase budu začínat řečí o počasí, ale jste taky tak hrozně unavení, když je venku několik dní v kuse zataženo? Já ráno vstanu a už si připadám strašně vyčerpaná. Naštěstí se to má brzy obrátit, takže se zas hrozně těším na sluníčko. Od víkendu taky startuje Zlín FilmFest, takže by bylo fajn, kdyby bylo vydařené počasí, minule byla fakt kosa. >.< Jinak se těším zároveň i na bulharské sluníčko. Máme s přítelem konečně koupenou dovolenou a já se zas po pár letech podívám do milovaného Bulharska a s láskou se proletím letadlem. Mám to tam vážně ráda, byli jsme tam s našima třikrát a vždycky jsem byla nadšená, hlavně z té kultury a úžasně milých lidí. Moc se těším, až to vše ukážu i příteli, doufám že bude stejně spokojený. :)

Předminulý pátek jsem si pozdě v noci vyrazila do města. Chtěla jsem si s Nikym zkusit nějaké noční fotky a i když jsem nefotila v "modré hodince", zkoušela jsem hodně. Ještě mám ve focení hodně co dělat, ale hlavně jsem si užila skvělou noční atmosféru. ^^ V noci je město krásně klidné a má moc hezkou vůni, další z věcí, které miluju.


Musím se v noci procházet častěji. Zopakovala jsem to trošku hned další pátek, kdy jsme se byli mrknout na galerijní a muzejní noc. Na budově knihovny byl videomapping a ten jsme si fakt užili! Potom jsme se podívali do muzea kde z ničeho nic sedla jedna slečna za klavír, co tam vždy stojí a začala hrát písně od Yanna Tiersena z Amelie z Monmartru. Kouzelné. ^^  No a tento pátek se už těšíme na velkolepé zahájení FilmFestu ohňostrojem. Minulý rok to byla fakt bomba (tohle slovo skoro vůbec nepoužívám, ale teď mě pro to lepší výraz nenapadá)! Chci si vzít stativ a zkusit si ohňostroj i vyfotit, tak snad se trošku povede. :))


Ať nepíšu jen o nočních zážitcích, minulý víkend jsme se taky byli podívat v Kroměříži. Příteli udělalo obrovskou radost zrcadlové bludiště. Hned po něm jsme vyrazili do květné zahrady, kde teda moc kytiček nebylo, ale jinak se mi tam fakt líbilo. Tam by se relaxovalo! Fotek se mi tam moc nepovedlo, jen jedna, která je strašně neoriginální a nudná, ale mě se moc a moc líbí, mám tenhle styl ráda a na tuhle si dám i iniciály! ^^


Třeba jsem vám trochu zpříjemnila den těmihle hezkými zážitky, těšením a radostí. Sama jsem si potřebovala připomenout, že se mi dějí moc a moc hezké věci, protože jsem byla poslední dobou dost ve stresu. Tak snad to už zas bude lepší. :)

Jaké hezké zážitky a těšení máte vy?

3 komentáře:

  1. Já tě na muzejní noci potkala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě docela těší, že čte blogy i nějaký zlíňák. :) :)

      Vymazat
  2. Hezké fotky. Voňavé večery mám taky rád, hlavně po májovém deštíku. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)