Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Jak (ne)slavíme Valentýna

Dobré odpoledne.
Tak jak prožíváte Valentýna? Já teda tenhle svátek, který ani nepochází od nás nikdy moc neslavila a neřešila, i když bylo s kým. Vím, že ve školce jsem klukům, co se mi líbili vždycky nosila červená lízátka ve tvaru srdce. :) Dneska mě ale přítel hrozně překvapil. Je to možná i proto, že jsme měli být na plese a já bohužel musím víkendovat doma, protože mě chytlo nějaké ošklivé nachlazení s ježkem v krku. Jel tedy jen on sám, protože už jsme přislíbili pomoc s odvozem věcí a pořádáním a já, aby mi tu asi nebylo smutno, jsem dostala přenádhernou růžičku, čokoládky, na ježka v krku tabletky a vážně, vážně, vážně plnou bedýnku vitamínů - jahod!! ^^


A tak ležim pod dekou a je mi fajn. Ono není někdy španté o víkendu jen tak lenošt, zvlášť, když máte důvod. Ale stejně to nikdy moc dlouho nevydržím a musím něco dělat. :D Chci na oplátku ještě péct, takže až mě bude kupa seriálů a filmů nudit, pujdu na to.

Hodně lidí Valentýna kritizuje a nemá rádo a já některým docela rozumí. Většinou jsou to ti, co jsou sami a když ne, tak prostě nemají rádi to haló. Já teda taky nějak neřeším ten svátek jako sám o sobě, nikdy jsem z toho moc nedělala a určitě netrvám na tom, aby jsme se od sebe ten den nehli jen kvůli Valentýnu a zahrnovali se dary předary. Navíc si s přítelem tohleto děláme v průběhu roku docela často, sem tam koupí jeden druhému čokoládku (třeba já jsem vysazená na kindervajíčka), něco upeče, uvaří, naplánuje výlet, dokonce jsem párkrát dostala kytičku jen tak. Ale i když je to jen hloupý svátek, je hezké ho sledovat. :) A navíc, jak se zpívá v té písničce: "Vždyť já vím, že Valentýn je jen reklamní bublina. Jak se ale bránit můžu? Jsem cílová skupina."

Mějte se rádi. A celý rok. ;)

7 komentářů:

  1. Ty krásné jahody bych si taky dal říct... myslím že tě ještě víc potěšily než ta čokoláda. Mňam. :D
    Jak jsem na blogu napsal, není to tak docela americký svátek, protože jeho ostatky jsou uloženy i v Praze. Tak se rychle vylež ať jsi brzy zdravá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké dárečky si dostala :) Každá maličkost potěší a vykouzlí úsměv na tváři ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tenhle rok Valentýna úplně zazdila. protože celý víkend pracuji a o to víc mě překvapilo když jsem ráno vstala a přítel mi donesl kytičku. Hrozně mě to potěšilo:)

    A i když se závidět nemá, tak ti ty jahody vážně závidím:D Brzo se uzdrav)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky Valentýna nijak moc neřeším,ale stejně vždycky něco dostanu:)Takže kytičku,sladkou dobrůtku a letos i ty jahůdky:)Ale stejně mi to nedalo a dala jsem na svůj blog pár sladkých dobrot,které se hodí na Valentýna:)Brzy se uzdrav!

    OdpovědětVymazat
  5. Valentýna jsem nikdy moc neprožívala, většinou jsem ani neměla s kým slavit. Zkrátka je to pro mě den jako každý jiný. Je ale krásné, když si na Tebe někdo vzpomene :) Jahody ...ach, jak na ty se těším! Bohužel teď je jejich cena úplně šílená :D

    __________________________
    Mimochodem, u mě na blogu se koná GIVEAWAY o keramické mističky, kdyby ses chtěla zúčastnit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy, tvůj přítel ví, jak potěšit:D Já Valentýna s přítelem neslavím, nějak na to ani jeden nejsme, a asi mi mnohem větší radost dělá, když je na mě milý (a třeba mě i překvapí nějakou kytičkou nebo něčím sladkým) i bez toho, aby k tomu potřeboval tuhle záminku...:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)