sobota 13. prosince 2014

Předvánoční novinky

Dobrý podvečer.
Tak jsem tu zase s novinkami. ^^ Jak se máte? Já poslední dobou skvěle. První tu mám ty méně důležité věci, i když také příjemné a nakonec si nechám to nejlepší, samozřejmě. ;)

Instagram.com/Day_sy
Ask.fm/TheDaysy

1. Zase mě začal bavit nail art a aspoň dvakrát do týdne si kreslím po nehtech. Navíc, jak udělali ve Zlíně nového Rossmanna se tam dá v Essence stojanu nakoupit pro nail art plno věcí. Taky jsem objevila kousek od bytu obchůdek, který je přímo na toto specializovaný a hodlám se tam co nejdřív podívat!


2. Už mám zabalené dárky, nazdobený stromeček a po dnešku i kompletně hotové perníčky! A je mi uplně jedno, že je to pro někoho "moc brzo". Mám Vánoce ráda. ^^ Jen bych chtěla mít aspoň tak milion, abych všem, co mám ráda mohla nakoupit uplně všechno, co se mi v obchodě líbí a pak mohla vidět jejich radost. Samozřejmě, že dárky nejsou vše, ale já miluju, když je můžu dávat. :))


Jinak perníčky pekl a z větší části zdobil (to je myslím i vidět :D) přítel. Musím ho tedy mooc pochválit. ^^ Na nemocenské měl spoustu času, tak nijak neprotestoval a dokonce ho to myslím i bavilo. :D Jinak už je na tom ale s nohou celkem dobře a v pondělí zas hurá do práce. :))


3. Osmáčci nenávidí zimu. Přemístili jsme je právě kvůli stromečku na druhý kout pokoje, na ten kout, kde není topení a začali hoodně zlobit. A tak jsme je vrátili zpět, i když jsou nacpané vedle stromečku a k tomu navíc dostali placatku s horkou, pravidelně měněnou vodou, což milují. Dnes dosáhly vrcholu své spokojenosti, když si obě ležely na placatce a při tom natahovali ouška, aby mohli poslouchat koledy.

 

4. No a nejdůležitější je, že se mi přesně před měsícem skvěle povedl jeden pracovní pohovor, takže mám novou práci! ^^ S Komerčkou a lidmi v ní se mi loučilo těžce, ale práce na HPP je práce na HPP. Pracuji tedy teď v jedné firmě v nákupním oddělení a zatím mě to baví, co je super. Jo a hlavně mám svůj velký stůl. I když jsem nikdy nevěděla, co chci dělat, chtěla jsem vždycky velký stůl, který bude jen můj. V minulosti jsem měla vždycky jen menší stůl a ne "jen můj velký stůl s počítačem a svými věcmi". No a tady toho mám ještě víc! ^^ A další plus je to, že to mám jen 3 km od bytu, takže MHDčkem je to chvilička a na jaře chci začít jezdit na kole. :)

6 komentářů:

  1. Tobě se daří pořád skvěle jak tu často čtu... to bude tím, že jsi hodná holka a navíc narozená pod šťastnými hvězdami. A já vlastně taky. Tak ať nám to vydrží. :D
    Nejhezčí jsou ty puntíkaté a kočička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád se nedaří skvělek nikomu. ;) Ale je fakt, že poslední dobou mi věci celkem vychází.

      Vymazat
  2. Nailart úžasný, chtěla bych tvoji šikovnost, hlavně ty puntíkaté jsou skvělé :)
    PS: Chtěla bych i tvoje osmáky, mám činčiláka ale to je hrozná potvora, tvoji vypadají tak hodně a přítulně :D
    PSS: Kouká, že nejsem jediná kdo nakupuje vánoční dárky v Oxalis, vybírání čajů a kávy miluji :)
    www.beauty-an.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. nailart je super! ja si nedokážem poriadne nalakovať ani normálne nechty ^_^ na toto som úplné drevo ^_^ fotky sú dobré, vidieť na nich vianočnú náladu ^u^

    OdpovědětVymazat
  4. Ty nailarty jsou luxusní, nejvíc se mi líbí ten puntíkatý a ten geometrický černobílý. :D Osmáčci jsou naprosto roztomilí a perníčky, jak se to říká, zabité. :D
    No a já už mám taky nabalené dárky a nakoupené je mám dokonce už od září nebo října. :D
    Jinak Ti chci popřát krásné Vánoce a šťastný nový rok a hlavně ať máš pohodu a klid a doufám že se po novém roce co nejdříve uvidíme! :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty nehty s kočičkou jsou naprosto super.

    Ráda bych tě pozvala na Vánoční giveaway, která právě porbíhá u mě na blogu: http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2014/12/vanocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.