pondělí 22. prosince 2014

Eshop Stoklasa: Recenze + sváteční soutěž (14.2. AKTUALIZACE - VYHLÁŠENÍ VÍTĚZE)

Zdravím vás.
Mám tu pro vás ještě tak před Vánocemi dnes recenzi a zároveň i soutěž, opět ve spolupráci s e-shopem Stoklasa.

 

Jako první jsem si k recenzi vybrala tento náhrdelník. Moc na tyto typy ozdob nejsem, ale vždy mám něco takového ráda u sebe, když je třeba jít na nějakou lepší akci. Navíc se po Novém roce chystáme s přítelem do divadla, tak ho určitě užiju. Líbí se mi, že je takový trochu asymetrický a má neobyčejný řetízek. Nabází se ve dvou variantách - zlaté a stříbrné. Já mám raději stříbrnou a jsem spokojená. Jediné mínus může být to, že očka nejsou na náhrdelníku pevně přilepená. Drží jen pod "tlapičkami", které se lehce trochu odchlípnou a tak možná budu mít trochu strach, aby se mi nějaké očko neztratilo.



Nákrčník jsem si vybrala samozřejmě z toho důvodu, že je zima a tak je to teď příhodné. Vždycky jsem nějakou tu kruhovou šálu chtěla zkusit, ale nějak jsem se k tomu furt neměla, takže jsem si řekla, že už prostě jo. Tahle se mi líbila už na fotce krásnou barvou. Moc pěkné je, že ji doplňují flitry, kterých není tolik, aby to bylo přeplácané, ale je jich tak akorát, aby to dodávalo šmrnc a aby šála nebyla jen tak obyčejná. Materiál je taky příjemný, vůbec nekouše a pěkně zahřeje. Oblíbila jsem si ji hned při prvním nošení a nesundala ji pěkně dlouho. Dá se v pohodě nosit nejen venku, ale i uvnitř jen tak jako doplněk. Já ho měla dnes v práci celý den a bylo mi v něm moc fajn. :)


Celkově musím u eshopu Stoklasa moc a moc pochválit rychlost a příjemné jednání. Okamžitě, jak jsem vybrala, co bych ráda zrecenzovala se mi ozvali, že zboží odesílají a hned na druhý den dopoledne (podotýkám, že to byla sobota) byl balíček u mě. Velké plus na to, že je před Vánoci s balíky docela zmatek! 

No a teď už slibovaná soutěž. Co udělat pro výhru?
Sledujte můj blog buď přes google friends (vlevo v menu pod nadpisem Pravidelní čtenáři) nebo přes facebook a napište mi do komentářů co byste nejraději - ať už tento nebo příští rok - dostali pod stromeček. Samozřejmě nezapomeňte připojit svůj email, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat.

Nejhezčí přání odměním těmito nádhernými naušničkami v hodnotě 150 korun! Určitě se na plesovou sezonu hodí. A pokud jako já moc plesům neholdujete, určitě je využijete i na běžné nošení. Soutěž bude probíhat zhruba měsíc.


________________________

14.2. AKTUALIZACE
Tak jsem tady s vyhlášením vítěze. Nakonec jsem se sama nemohla rozhodnout, tak jsem použila random.org. :)
Vítězem se stává Emm s prvním komentářem a vyhrává slíbené naušničky. Užij si je. :)

4 komentáře:

  1. Nikdy nemám žádné extra přání, protože Vánoce spíše považuji za období, kdy se všichni můžeme sejít, ale když bych měla napsat jeden dárek - letos jsem si přála stříbrný náramek a dostala jsem dokonce 2 :D :))

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné náušnice! Opravdu dobrý výběr, na ples jako dělané :-) A Stoklasa má fakt pěkný věci, často nabídku projíždím, ráda i některé šperky vyrábím (pro sebe) :-) jsem ale zatím začátečník :-)

    Jinak co se týče Vánoc, tak jsem žádné extra přání také neměla... Dostala jsem pěkný digitální mini foťák, který moc potřebuju, usnadní mi práci - musím fotit staré archiválie ve vědecké knihovně. Pod stromečkem mě ale čekalo obrovské překvapení - dostala jsem fotoaparáty rovnou dva! Ten jeden moderní a ten druhý je 56 let starý, nádherný, starožitný, vintage kousek, moc, opravdu moc mne potěšil, protože staré věci miluji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem zapomněla dodat, že sleduji přes gfc jako Kudrlinka a email je Minion2@seznam.cz

    Přeji úspěšný nový rok! Ať se Ti daří a blog má stále více čtenářů :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou k nějakému parádnímu jednoduchému topu jako dělané! :) Letos už to máme tedy za sebou, ale já osobně, pokud se bavíme o hmotných dárcích, bych si přála polaroid. Miluji momentkové fotky, ale hlavně mám ráda osahávat fotky, a ne na ně koukat jen tak v počítači.

    GFC: Mycakestyle1
    E-MAIL: kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.