Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Vyčistit hlavu - splněno

Ještě než vás potěším článkem o Halloweenu, mám chuť napsat zase o něčem, co si užívám tu u našich a ve Zlíně to není. 

Btw.: nevlním si vlasy schválně kvůli procházkám (:D), ale jsem od brášky na večer pozvaná na pizzu, tak ať mu nedělám ostudu :))

Instagram.com/Day_sy

Ask.fm/TheDaysy

Takových věcí je dost, ale hlavní jsou pro mě dvě - vana a procházky na oblíbená místa s berňátkem. Pořádnou vanu jsem si užila včera (ve Zlíně máme jen sprcháč a to mi trhá srdce, protože jsem přášerný vanomil a ve vaně odháním všechny chmury, relaxuju mysl a zároveň napravuju záda, protože mám sedavé zaměstnání) a dneska teda ta procházka.

Film Keith sice není nic moc natočený, ale příběh
má hezký a soundtrack opravdu moc a moc dobrý!

No a byla zvlášť povedená a moc jsem si ji užila, protože mám ráda podzim a spojila jsem to s dalšími oblíbenými věcmi. S venčením, četbou, hudbou a focením. A to je prostě úžasné, jen tak vzít psíka, jít na oblíbené místo, tam se opřít o strom, poslouchat si hudbu při čtení knížky a občas vyfotit něco, co mi prostě přijde hezké a chci to pak ostatním ukázat. V počítači pak člověk přijde na to, že ty fotky sice nejsou nic moc, ale zachycují skvělé okamžiky.
Samozřejmě nikdo nemůže pochopit pocity, které nejsou jeho, ale aspoň si to přibližte tím, jak se cítíte, když děláte něco, při čem odpočíváte, dobíjíte si energii, máte při tom fajn náladu a ještě se radujete z hezkých věcí kolem. :)
A možná si lidi ťukají na hlavu, když jim to řeknu, ale vážně a upřímně - mě opravdu těší i takové maličkosti, jako je sezení u stromu, sluníčko, hudba, knížka a dokonce i to, když mi Berna málem rozdrtí žebra, jak si na mě lehne, protože se chce tulit. :))






 To spíš něco pro pobavení, ona umí být někdy dokonale fotogenická! :D




1 komentář:

  1. No vidís, takhle ty vlasy vypadají mnohem krásneji. Dnes jsem si taky uzíval procházku v podzimním lese. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)