pátek 31. října 2014

Creepy Halloween

 
Tak vám prosím pěkně přeju ten nejzajímavější nejděsivější a nejvíc halloweenský Halloween! A tady slibovaný článek, jak slavíme dneska my! :)

Instagram.com/Day_sy

Ask.fm/TheDaysy


Samozřejmě je třeba, abychom se strašili navzájem. Hlavně já se přítele fakt bojím. :D


Dýni jsem si vydlabala už asi před týdnem. Jako vždy to vyhrál pan Jack Skellington z filmu The Nightmare Before Christmas, který mám dneska ještě spolu s Vránou v plánu.

No a taky máme samozřejmě spoustu nechutných a děsivých dobrot! Miluju usekané prsty s krví! ^^


A nebyla bych to já, kdybych halloweenovala bez halloweenového nail artu. :)


KDO JEŠTĚ SLAVÍTE? :)

4 komentáře:

  1. Já myslela, že budu sedět doma u nějakého filmu, a ono ne, kluci mě vytáhli ven. :D A teď si asi taky pustím Jacka. :') Takže já měla super Halloween. :)
    No a máte naprosto luxusní jak jídlo, tak masky! Fakt přítel je děsivý, a ať to bere jako pochvalu. :D:) A taky hezké nehty. :)
    Taky ti přeji děsivý Halloween, teď to teprve začíná.:D:))

    OdpovědětVymazat
  2. Jee toho dýnáka máš opravdu povedeného ;)) a všechny ty výtvory taky, hlavně ty prsty! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc bych se vás nebál... usmíváte se a vypadáte docela nevinne. :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.