Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Hurá, čas!

Zdravím vás
Ano, píšu zase po nějaké té přestávce, ale věřte, že to nebyl úmysl. Poslední dva týdny včetně víkendů jsem vůbec neměla chvilku na to, abych si jen tak sedla k počítači a dělala si co chci. Přítel měl předminulý víkend úraz s vazy v koleni, takže jsem každý den hned po práci jezdila do nemocnice a než jsem se vrátila a nakoupila, byl večer. Navíc jsem ještě od tohoto týdne začala doučovat jednoho sedmáka angličtinu, abych si přivydělala něco navíc. Ale to mě docela baví.

Teď už je naštěstí přítel doma, ale je to náročné, protože má celou nohu v ortéze + berle, takže potřebuje dost pomoci, i když teď už zvládá více věcí sám. No, každopádně má "prázdniny" asi tak do konce roku, jenže to není sranda. Čeká ho ještě jedna operace, snad vše dopadne dobře. 


Včera mě už trochu "donutil" si udělat chvilku i pro sebe, takže dneska mám dopoledne trávené v kuchyni jen s počítačem, hudbou a kakaem. ^^ Včera jsem si ještě byla na hoďku zaplavat a úžasně jsem si ve vodě zarelaxovala. Taky jsme se ještě předtím byli projít v parku. Bylo nádherné podzimně slunečné počasí a skvělý vzduch. Člověk si fakt takové věci užívá, když je unavený a uvědomí si, že má vedle sebe ne zrovna zdravého milovaného a klidně se kdykoliv něco podobného může stát i jemu samotnému.


Dneska to venku zase vypadá na hezké počasí, takže se chystáme na "jednadvacítku" tu ve Zlíně.No a pak si můžu už jen přát, aby zas týden utekl a byl víkend. Nemůžu říct, že by mi práce nějak výrazně vadila, ale jsem pořád unavená, tak bych si docela taky hodila nějaké prázdniny, kdyby to šlo. Snad brzy aspoň nějaký prodloužený a nicnedělající víkend...

Instagram.com/Day_sy

4 komentáře:

  1. To je nepříjemné zranění, ale určitě se brzy vyléčí ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, aby příteli vše dopadlo dobře a hlavně, aby se už nic takového ani jednomu z vás neopakovalo. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať se ti brzy uzdraví. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si svoje "prázdniny" užívám teď. Jsem pěkně nachcípaná a taky to není nic příjemného, každopádně přeji brzké uzdravení. Jinak tyhle chvilky kdy má člověk čas sám na sebe miluju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)