Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Hurá na výlet

Dobré brzké ráno!
Dnes píšu tak moc brzo z toho důvodu, že se právě chystáme s přítelem, bráchou a našima na víkend do Prahy. ^^ A už se moc těším, protože si tím zároveň poposkočím v seznamu snů. Dnes snad konečně po skoro sedmi letech úžasného psaní uvidím Lolu! :) S nikým mi psaní nevydrželo tak dlouho a musím říct, že jsem ji chtěla vidět už dávno, jenže do Prahy moc nejezdím ode mě Lolenka bydlí ještě dál, přes celou republiku. Tak dnes snad konečně ten vysněný den! :)

Jinak se ale těším i na Prahu jako takovou, takže snad mě tohleto brzké vstávání nesklátí a užiju si to naplno. :) Mějte se tady krásně, víc už takto po ránu nevyplodím. :D

Ask.fm/TheDaysy 



Jen tak mimochodem, kdo ještě nevysledoval na insta, zbavila jsem se červené. Je milovaná, ale jak asi víte, jako barva na vlasy moc netrvající. A tak jsme teď hnědozrz. :)



2 komentáře:

  1. Hnědozrz je super, zvláště na sluníčku. Výletování do Prahy také stojí za to, pokud za tebou nesedí kluci, kteří se diví tomu, že holka krvácí čtyři dny v kuse a že to není třeba jen minutové ponk. A taky nestrkaj tampón do láhve s pitím a pak nenadávají, že ho nemůžou vyndat. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná fotka a ještě krásnější tvé rty... doslova k zulíbání. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)