Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Film Fest Zlín 2014 a těšení

V článku najdete tip akci - FILMOVÝ FESTIVAL PRO DĚTI A MLÁDEŽ, ZLÍN

Hezkou sobotu přeji!
Po delší době zase přicházím s článkem. Vůbec jsem teď na nic neměla čas. Od minulího pátku jsme tu ve Zlíně měli Film Fest, takže jsem ho s přítelem užívala naplno. Zahájil to přenádherný ohňostroj a každý den potom byl plný program.


Později si sice člověk zvykne, že naproti něj třeba na trávníku leží Mádl, v kavárně vedle sedí "Drtikol" Kratina nebo potká na přechodu Babčákovou a podobně, ale stejně to bylo moc fajn. Od pondělka už jsem sice akorát stíhala jen večerní koncerty, protože jsem byla celý týden do večera v práci, ale i tak jsme si to moc užili a už se nemůžu dočkat příštího roku.



Taky se teď těšíme s milým na dovču. Už je to potřeba, protože kolikrát v práci melu uplné blbosti, jak jsem tam teď furt. :D Ted ať už jen uteče dlouhé pondělí, pak jen pár hodin v práci v úterý a ve středu hurá směr můj milovaný Telč. Moc a moc se tam těším a odpočítávám dny. Miluju to městečko, vlastně vůbec mám moc ráda, když si člověk někdy zajede na dovču i tady u nás. Ono je moře sice fajn, ale víte, kolik je i u nás přenádherných míst? Už máme naplánovaný zámek, Jihlavu, Třebíč, koupaliště, zologickou, koncerty na náměstí a divadlo na nádvoří zámku, procházky kolem rybníčků! Určitě vám pak přidám nějaké fotky, doufám, že si to užijeme. :))

Kam se chystáte na výlet nebo dovču v létě vy? 

Ask.fm/TheDaysy

Instagram.com/Day_sy

1 komentář:

  1. Zatial nemám žiadne plány :) nemám rada plánovanie :) ja mám rada veci keď sa len tak niečo navrhne a všetci sa do toho hrnieme :D dúfam, že tot ak bude aj s dovolenkou :ˇ
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)