Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Rok

Dobré ráno!
Tak dneska je to právě rok, co jsem odmaturovala a psala tady ten hrozně happy článek. :)) Taky je to rok od té doby, co jsem sice byla hrozně šťastná a spadl ze mě balvan, velký jak Paříž (jak jsem v tu dobu psala :D), ale taky jsem zároveň před tím rokem nevěděla, co se sebou dál. A to vůbec. Taky to tak dopadlo, dala jsem si přihlášky na výšky tam, kde to pro mě nemělo smysl a tím pádem jsem ani na té, kde mě vzali, nevydržela, protože mě to opravdu otravovalo a hrozně nebavilo.

Ale jsem teď dost spokojená s tím co mám. Bydlím ve vysněném a milovaném Zlíně s milujícím a milovaným přítelem, se kterým se spolu na tomhle světě škádlíme už přes dva roky a pořád nás to baví, mám práci, o které nemůžu říct, že by mě nebavila a která navíc jako plus do balíčku obsahuje skvělé lidi, k tomu ještě zřejmě od podzimu přivýdělek doučováním angličtiny, kterou mám tak ráda, mám osmáčky, které jsem vždycky chtěla, na víkendy si jezdím k našim, se kterýma vycházím daleko líp, když se teď vidíme jednou za čas a taky mám konečně pořádně promyšleno, kam bych si asi tak příště tu přihlášku dala a kdyby to i na podruhé nevyšlo i tak nejsem úplně beznadějná s myšlenkama, co dál dělat. Navíc je teď už konečně úžasné počasí, začíná léto a já se těším na dovolenou s milým do mého moc-moc-moc-oblíbeného Telče, kam jedem už za necelé tři týdny. ^^

Takže ať už maturanti nebo nematuranti - nebrečte, když nevíte, co se sebou dál, ono se to beztak vždycky nějak vyvrbí samo, i když ne vždycky cestou, kterou čekáte. No a většinou to stejně nakonec dopadne tak, že jste spokojení. Nevěřím na osud, ale občas se asi něco podobného asi děje. Někdy je prostě lepší nechat věci plnout a přenechat to náhodě. :)

Více fotek, ke kterým bych mohla něco psát, ale nebudu,

protože to je na instagramu pod tímto odkazem. :P

3 komentáře:

  1. Telč je krásné město a mám na něj i hezké vzpomínky.
    Pokud je člověk ve vztahu šťastný, nic ho nerozháze a to je to podstatné. Přeji ti všechno dobré. :)

    OdpovědětVymazat
  2. V pátek jse si ten tvůj článek četla :-) a pak ještě i "U matiruty..." tento pátek mě to čeká, a ty to tam taky hezky popisuješ, tak klidně ;-) takže mi to trošku dodalo odvahy abych se tak nebála :-D :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)