čtvrtek 8. května 2014

Recenze a SOUTĚŽ: Eshop Stoklasa

Zdravím Vás!
Jak jsem už tento týden psala na facebookové stránce, mám tu pro vás dnes jednu recenzi se soutěží zároveň. Věci k recenzi a do soutěže mi věnoval eshop Stoklasa.

Musím říct, že jsem do doby, než mě paní z eshopu na mailu oslovila jsem o tomhle eshopu neslyšela. Trochu se mi vybavoval název, protože se semtam někde mihne jejich banerek, ale jinak jsem se o to nezajímala. A byla to docela škoda, protože mi tenhle obchůdek přijde moc milý a hlavně vypadá kvalitně, žádné asijské zboží (proti kterému nic sice nemám, ale kvalita je kvalita). Při tom ale ceny nejsou nijak přemrštěné.

_____________________________________________________________________________________________________________
Velkoobchod a maloobchod Stoklasa textilní galanterie s.r.o. je stabilní a expandující společnost s dlouholetou tradicí. Široký sortiment, perfektní servis a výhodné ceny z nás dělají silného partnera pro velkoobchodní zákazníky a spolehlivého prodejce pro zákazníky maloobchodní.

Základ naší nabídky tvoří:
  • textilní galanterie – krajky, prýmky, stuhy, nitě, knoflíky, zipy a mnoho dalšího
  • výtvarné a kreativní potřeby – zejména bižuterní komponenty, korálky, návlekový materiál
  • dekorace pro sezonní výzdobu bytu, svatební dekorace i potřeby pro aranžéry
  • bižuterie – trendové šperky za výhodné ceny
  • módní doplňky – např. šály, šátky, pásky, rukavice, deštníky
  • kabelky a tašky z přírodních i syntetických materiálů
Zboží nakupujeme od ověřených výrobců v České republice, Slovensku, Polsku, Německu a také osobně vybíráme v těch nejexotičtějších zemích světa.
 _____________________________________________________________________________________________________________

Kvalitu jsem si ověřila hned při tom, jak jsem vzala do ruky tuto nádhernou textilní letní tašku. Látka je opravdu pevná a vypadá, že opravdu nějaké to nošení vydží. Moc se mi líbí, že popruh tašky je tvořen jakoby lanem, což k námořnickému stylu skvěle ladí. Perfektně se mi tam určitě v létě vlezou všechny věci, co budu na koupališti nebo jen tak na procházku potřebovat. :) Tašku si samozřejmě můžete vybrat i v jiné barvě a pokud se vám nezalíbí nebo to jednoduše není váš styl, určitě si vyberete jinou v kategorii tašek a kabelek. :)



A občas v tomhle obchůdku najdete i věcičky, co jinde ne. Hned mě třeba strašně moc zaujalo pouzdro na rtěnku (či balzám). Byla jsem z něj opravdu nadšená, když jsem ho na stránkách viděla. Nikde v obchodě jsem ho ještě nepotkala, jinak už by bylo dávno moje. Je to strašně fajn nápad. Do kosmetické taštičky se mi rtěnka málokdy vleze a v kabelce nebo batohu se občas bohužel umí sama otevřít, což není moc příjemné, však to možná slečny znají.




No a když už máme krásný obal na rtěnku, proč to nesladit i se zrcátkem? :) Tohle zrcátko v látkovém pouzdře vypadá moc krásně, můžete si ho koupit se stejným vzorem jako obal na rtěnku (samozřejmě můžete vybrat i jiný, než bílý) a v kabelce se neztratí, protože je dvojité a otevírací. Určitě taky zaujme malinký motýlek na otvírání. :)





Soutěž
Chtěli by jste si vyzkoušet něco z tohohle obchůdku sami? Určitě se s Vámi ráda podělím a proto mám pro Vás soutěž! :) Vítěze budu později losovat. Pokud se chcete do soutěže zapojit, musíte splnit tyto pravidla:

1. Napište do komentářů svůj email
2. Odpovězte na soutěžní otázku:
  • Ve kterém roce byla založena firma Stoklasa textilní galanterie s.r.o.? (odpověď najdete na webu eshopu)
3. Lajkněte na facebooku moji stránku blogu a také stránku Eshop Stoklasa

A to je vše. Teď už jen stačí čekat na vylosování a výhru. :)


// Info: Komentáře zatím samozřejmě nechám kvůli soutěžní otázce skryté, dokud soutěž neukončím.

14 komentářů:

  1. Firma založena v roce 2006, e-mail metyl1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. kajush.01@centrum.cz
    Založení v roce 1990 :)
    FB Kajuš Zámečníková

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kabelka je úžasná!:))
    email: adasicek@seznam.cz
    odpověd: 2006
    Stránky lajknuty. :)

    OdpovědětVymazat
  4. beneka1@seznam.cz
    Firma Stoklasa textilní galanterie s.r.o. byla založena roku 1990 :)
    Mimochodem zrcátko a taštička na rtěnku jsou opravdu roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Firma Stoklasa s.r.o bola založená v roku 1990.
    FB - VeRonika Zorská :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  6. 1. email: d.janiczkova@gmail.com
    2. v roce 1990
    3. like na tovjí stránce už jsem dala dávno ;-) a teď jsem dala like eshopu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. vaverkovanikola@seznam.cz
    firma byla založena roku 1990

    OdpovědětVymazat
  8. 1. taychimono@gmail.com
    2. Firma byla založena v roce 1990
    3. tvojí lajkuju už dlouho a jejich nyní též pod jménem Klára Taychi Čmelová
    Jinak taška je opravdu krásná, ale mnohem více se mi líbí to zrcátko. Takové kouzelné! Já jsem chvíli eshop procházela a hrozně se mi líbila tato taška a tyto brože :-)
    http://www.stoklasa.cz/broz-filigran-25x60mm-na-spinacim-spendliku-x129162 ty starozlaté vypadají velmi elegantně a mohla bych s nima spínat svoje šátky :-D
    http://www.stoklasa.cz/jutova-taska-34x42cm-s-potiskem-x133182

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, máš moc krásný blog ! :) líbí se mi ten osobitý design.

    Ta taška je moc fajn, úplně ji vidím klidně někde na pláži nebo i do města :)

    Jinak zapojuji se do soutěže - liknula jsem obě stránky. Odpověď na otázku je rok 1990. Můj email je n.pudilova@seznam.cz :) snad jsem splnila vše.

    OdpovědětVymazat
  10. ___________________________________________________________________________________________
    KONEC SOUTĚŽE. Vítěz bude vylosován v blízké době. ;)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.