Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Volný týden

Dobrý večer.
Původně jsem chtěla něco napsat už v pátek, pak v neděli, pak včera, ale jsem nějaká lenivá. Možná to bude tím, že mám teď volno. Každopádně, jak už jsem tady nedávno psala, v sobotu jsme slavili narozeniny našich. Byla to moc fajn akce a všichni jsme si to moc užili. ^^ Dokonce i svůj proslov jsem přežila. :)





Matinka měla "ženiální" nápad na "dort" z toaleťáků a vína a tatínek musel celou dobu nosit placku, kterou ode mě dostal na Vánoce a na které stojí "Trvalo mi 40 let, vypadat takhle dobře.". :)



Tenhle - pro změnu jedlý - dort nechal upéct brácha, inspiraci jsem našla na netu a moc se mi ten nápad líbil.

Jednu fotku se svým bratránkem (jeden z několika :)) už tady na blogu mám, tak si myslím, že mu druhá nebude nijak vadit. Tato se mi opravdu líbí, i když je trochu rozmazaná. Můj brácha se nenaučí fotit snad nikdy. :)

Zbytek fotek si raději nechávám pro sebe, byloa to pak docela show s krušným ránem, ale opravdu super. ^^ Po dlouhé době jsem měla taky možnost zase všechny vidět. Co bydlím ve Zlíně, vidím všechny méně a to mě někdy trochu mrzí.

Dnes jsem viděla také další stranu rodiny, když jsem jela s taťkou do Hodonína, tuhle stranu své rodiny jsem neviděla už snad i rok, možná i déle, bohužel to tentokrát bylo kvůli jedné smutné události, ale život není nikdy u nikoho stoprocentně naplněn jen těmi veselými. O to víc by jsme si ale ty veselé měli užívat, nemyslíte?

6 komentářů:

  1. Vypadáš hezky, ale škoda že jsi nedala fotku i maminky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maminka byla ten večer kočka! :) Ovšem na blog fotky blízkých dávám jen zcela vyjímečně.

      Vymazat
  2. Dort vypadá dobře:) A máš můj obdiv za proslov. Já jen když měla číst referát před třídou tak jsme se vždycky málem pozvracela. A to nemluvím o tom, jak jsem vždycky skočila jak největší trapák:D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné. Máš ještě mladé rodiče. Já jsem nedávno mámě slíbila, že k šedesátým narozeninám jí dám náušnice s pravým českým granátem. Onehdá totiž na ně koukala za výlohou jednoho starožitnictví. Ve svých 21 už snad na ně nějak vydělám :-D. Pořádání oslav u nás nikdy nebylo nějak extra.Jediné, co se slaví jsou narozeniny vzdálených příbuzných, kde se každý dozví rodinný chorobopis.:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je milé. Moje maminka chce za deset let k narozeninám striptéra. :D

      Vymazat
  4. Ten dort vypadá úžasně, mám na něj chut!:)
    Moc ti to na fotce sluší máš tam úžasně udělané vlásky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)