Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Malé radosti

Dobré odpoledne.
Jakpak se máte? Mě zase ta happy nálada bohužel kvůli určitým nemilým událostem přešla. Ale poslední dobou to je tak často. Dobrá nálada mi vydrží tak jeden, dva dny a pak se něco stane a zkazí se to. Navíc to, že se poslední dny sluníčko schovává tomu moc taky nepřispívá. No, ale snažím si dělat radost i tak a čekám, až ten blažený "jsem-furt-happy-pocit" zase přijde. A když teď to bude trochu složitější, naučila jsem se, že i když se někdy cítíte opravdu hrozně, je třeba se zastavit a z něčeho se aspoň trošku radovat. Například si jen tak venku dřepnout k petrklíčům a dívat se, jak jsou hezké. Nebo cokoliv jiného. :) Pak zjistíte, že i když něco není zrovna v pořádku, i přesto všechno není ošklivý celý svět.

Mně občas na náladu pomůže třeba i jídlo. Ať už zdravé nebo nějaké sladší. V neděli ráno jsem dělala palačinky s jahodama a i když mi to moc nešlo, měl jsem chuť je dělat a jíst celý den, třeba až do večera. Včera jsem si zase po dlooouhé době udělala kuskus se zeleninou. Zapomněla jsem, jak ho miluju. ^^ Myslím, že si ho dám brzo zase. Po něm následovalo testování jahod v čokoládě od přítele, které bylo velice úspěšné. Miluju snad cokoliv jahodového a toto je opravdu mňamka!


Abych se ale netěšila jenom jídlem, včera k večeru jsem si jen tak se sluchátkama vyrazila na procházku. Ve Zlíně už bydlím skoro půl roku, ale ještě jsem neměla možnost prozkoumat tady přírodu. A že tu vůbec není špatná. Máme byt 10 minut od centra ale zároveň 10 minut od přírody, je to skvělé! Hezky jsem se prošla, zjistila, kudy do lesa, trochu se zklidnila a provětrala hlavu a hlavně si odnesla do bytu zase něco voňavého. Zlatý déšť a fialky. ^^ Je skvělé, že už je jaro, protože mám moc ráda, když mi doma něco voní a prostě když mi tu dýchají nějaké rostlinky. O víkendu jsme si taky pořídili na paraper nějaké bylinky. Je to moc fajn a máta dokonce moc chutná i Effy. I když té chutná snad skoro vše. :)

Dnes jsem si dovolila jen tak lenošit doma. S knížkou a kakaem. Až do čtyř nešla elektrika a vlastně mi to ani moc nevadilo. Bylo tu příjemné ticho, jen občas zavrzala Effy kolečkem na běhání. A asi se už naběhala dneska dost, protože teď právě usnula milému, co si čte knížku, na koleni. Tak musíme udržovat příjemné ticho i nadále, abychom ji neprobudili. :))

1 komentář:

  1. Dobrota vždycky potěší. Na fialkách jsem byl taky... mám rád jejich vůni. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)