pondělí 17. února 2014

DIY - Polaroidky jako dekorace (+výherci soutěže o printic polaroidky)

Zdravím vás.
Včera jsme s přítelem konečně, konečně pověsili do obýváku nad gauč mé polaroidky. Tenhle nápad jsem měla ještě před tím, než mi dorazily domů a přišel mi skvělý, tak jsem ráda, že jsme to konečně realizovali.



A jak na to? Určitě sami vidíte, že to není nic složitého, stačí dva malé hřebíčky ve stěně, jutový provázek, dřevěné kolíčky a polaroidky, popřípadě ještě šikovný přítel nebo jiný pomocník. :) Ty jste teď přes dva měsíce měli možnost u mě vyhrát. Pokud se nepoštěstilo, nemůsáte ale být zklamaní a můžete si polaroidky vytvořit i tak v aplikaci Printic dostupné pro iOS a Androidy (více se o ní dočtete tady). Polaroidky nejsou nijak drahé a poštovné je zdarma. :)


Pokud věšíte polaroidky třeba nad gauč nebo nad postel a nemáte na centimetr přesné oko, přiberte si ještě metr a tužku, ať si vyměříte střed. Od středu už pak jen odměřte na obě strany stejnou délku a označte si, kde zatlučete hřebíčky. Pokud jste zvládli hřebíčky, už není nic jednoduchšího než na ně navázat provázek a koláčky připnout fotky.  Opravud na tom nic není a vypadá to skvěle. :)


A kdo všechno vyhrává kód na 3 polaroidky zdarma? Pravidlem znělo, že vyhrajou ti, kteří napíšou nejhezčí nápady, co s fotkami udělat, tak tady jsou:

1. Anežka
"Udělala bych z nich na kopírce balící papír a zabalila do něj dárek svému příteli, který je v americe. Ty originály bych si schovala."
- Moc pěkný a originální nápad! Docela ráda bych pak viděla výsledek, zní to skvěle!

2. Adél N.
"Vyfotila bych takovou tu sérii kamarádčiných obličejů, jak je tam třeba úsměv, vedle toho nějaké ksichtíky a pak bych z toho vybrala pár a nechala je vyvolat a dala bych jí to k narozkám nalepené už vedle sebe na nějakém hezkém papíře a nějak pěkně upravené. :)"
- Taky chci určitě vidět výsledek. Může z toho být moc pěkná koláž.

 2. Alenka Gráfová
"Já bych nechala vyvolat svoje fotky s přítelem a nakonec mu to dala k našemu dvouletému výročí.Tenhle nápad už se mi líbí delší dobu ale nevšimla jsem si že ji udělali i na android."
- Je to určitě skvělý tip na dárek k výročí nebo čemukoliv jinému. Snad polaroidky udělají radost. 

Toť naši výherci. Moc se mi líbí, že jste při přemýšlení o tom, co s výhrou udělat, nemysleli jen na sebe, ale i na to, jak udělat radost lidem ve svém okolí. Tím je to dvojnásobný radost pro mě. :) Výhercům se ozvu na mail.



6 komentářů:

  1. Hezký nápad... já mám doma stále funkční i starou polaroidovou kameru. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je poprvé co jsem něco vyhrála :)) Mám hroznou radost:))
    Bohužel kamarádka už narozeniny měla :( Ale na tom nic nemění, že jí můžu radost udělat jen tak. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky! Chtěla jsem se zeptat, jde tam nějak zvětšit to písmo? Protože mi připadá že to je nějaké malé.. možná na to je jen jeden blbý klik a já zas nevím :-D ;-) děkuji za pomoc ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde velké dost, to takhle z fotek nemůžeš soudit, tady na fotkách to samozřejmě celé vypadá menší. :) Ale jinak tuším, že se ta velikost pohybuje tak, aby se ti tam vešlo to, co napíšeš.

      Vymazat
  4. to je krásný! mám na zdi něco podobného :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.