čtvrtek 27. února 2014

3. český brandnooz box - únor 2014: rozbalování



Když se mě dnes PPLkař zeptal "Můžu se zeptat, co to máte za krabičku? To je nějaká výhra? Vezl jsem toho dneska už tak dvacet.", hned mi došlo, že se brandnooz box dostal za své 3 měsíce existence asi dost do povědomí. No, to je jedině dobře. :) Jinak můžu říct, že tento únorový mě asi zatím z těch českých potěšil nejvíc a hned se dozvíte proč. :)




Co je pro mě naprosto skvělé překvapení a co možná, pokud to bude i dobře chutnat  fungovat tak, jak má, budu hrozně moc milovat, je anti-energy drink. Zenonade. Měl by pomoct ke spánku, uklidnit stres, pomoc vám si odpočinout. A tuhletu pomoc já právě poslední tři měsíce potřebuju jako sůl. Tak doufám, že splní má očekávání. ^^

Další novinkou je pro mě 100% citronová šťáva LIMMI, která má v hrdle lahvičky kapsle s olejem z kůry plodů, který se při dávkování uvolňuje. Jsem na to hodně zvědavá. Vždycky jsem tyhle rádoby citronové šťávy odmítala a raději si koupila citron a šťávu si vymačkala sama. Ale tohle se tváří docela pravě, tak uvidíme. 

Podlení novinkou jsou pro mě zeleninové čipsy. Musím říct, že bych po nich sama v obchodě nesáhla, nepřipadá mi, že by mi mohly chutnat. Každopádně tím víc jsem ráda, že mě brandnooz k ochutnání "donutí". Protože na druhou stranu přece nemůžu soudit něco, co jsem nikdy neměla, takže to ráda zkusím. 

Ostatní věci už jsou taková klasika, něco na zub, čaj, polévka, konzerva cizrny (tu mám ráda ^^), koření. Ale kromě ovesných sušenek Emco a čaji od Teekane jsem anijednu ze zbývajících věcí ještě nikdy neměla možnost ochutnat, tak je supr, že to teď můžu zkusit. 

Taky nesmím zapomenou na časopis Svět ženy, ten mě potěšil také. Občas is ho pujčuju u mamky a není špatný, počtu si. :)

Tento box, jak už jste asi z článku zjistili, pro mě obsahuje zatím nejvíce novinek, které ještě neznám nebo jsem je viděla, ale ještě neochutnala. Už se těším, až začnu. :)

3 komentáře:

  1. Zeleninové chipsy jsem poprvé ochutnala u kamarádky...pro mě docela návykovka ;)
    http://love-passion-faith.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám tak na tvoje video a ujídám u toho tyčinky Picknick a ty je najednou vytáhneš z krabičky :D Docela náhoda. Jinak obsah této krabičky se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. brandnooz vypada fajn :)
    mimochodem jsen jsem chtěla říct, že si na nic nestěžuju já jsem naprosto spokojená. Jedna věc ale je že nevidíš své kamarády / přítele skoro dva týdny a pracuješ minulý víkend atd a ted jediný víkend před dalšíma horama pracuješ tak si myslím, že by tě to taky našvalo, ;)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.