středa 8. ledna 2014

Tuňáková pomazánka s tvarohem

Ahoj, ahoj!
Tak jsem tu dnes s dalším zdravým receptem (jiné tu asi ani moc neuvidíte, co jsem se dala na zdravé jídlo :D). Je to chutná a hrozně jednoduchá pomazánka s tuňákem, která se skvěle hodí na svačinku nebo třeba i na večeři.


Potřebujete:
Vaničku tvarohu
Konzervu s tuňákem ve vlastní šťávě
Cibulku
Oblíbenou zeleninu
Pepř + sůl
Bylinky (není nutné)

No a jak na to?
Nejprve si do misky dejte tvaroh a do něj tuňáka (kterého předtím necháte chvíli odkapat).  Tyto dvě suroviny smíchejte, přidejte nadrobno nakrájenou cibulku a taktéž nadrobno (nebo nastrouhanou) zeleninku. Já si třeba do pomazánky nakrájela trošku čínského zelí, ale určitě je dobrá taky paprika (já mám moc ráda ty žluté) nebo nastrouhaný okurek. Vše opět smíchejte a podle chuti osolte a opepřete. Já si ještě do pomazánky přidávám majoránku nebo nějaké jiné bylinky, takže tam klidně špetku dejte a zase nečekaně - promíchejte. :) Pomázanku podávejte s celozrnným pečivem nebo na knäckebrotech a pokud máte rádi rajčátka, můžete si je položit navrch. Dobrou chuť. :)

1 komentář:

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.