neděle 19. ledna 2014

The Bear & The Hear, reklama tvořící radost

Krásný slunečný den přeju! :)
Dlouhatánsky dlouho jsem nepřidala nic do rubriky "Zaujalo mě", ale dnes to napravím. Nikdy jsem neměla ráda reklamy, vůbec sama od sebe televizi pouštím málokdy a když je tam reklama, okamžitě vypínám zvuk a čekám, až to přejde. Uznávám ovšem, že jsou na světě i lidi, kteří umí reklamou něco říct, udělat ji nenucenou, dokonce ji udělat takovou, aby byla příjemná a člověk měl chuť se na ni stále dívat. A taková je i tato.

Máme sice už po Vánocích, ale já na tuhle reklamu přišla až dneska, když mi ji ukázal bráška. Je přenádherná, strašně dojemná, krásná, plná lásky a přátelství a já nevím co ještě. Nemám na to slov, opravdu je to nejúžasnější reklama, jakou jsem kdy viděla. Určitě si ji pusťte. :) Mě dneska teda hrozě moc zlepšila náladu a udělala radost, tak ať ji zlepší i vám! :)



Jinak koho by to zajímalo, může si pustit i reklamu John Lewis 2012 nebo 2011. Taky jsou moc krásně vymyšlené. :)

4 komentáře:

  1. to je naprosto boží, brečela jsem u toho dojetím. :')
    prostě krásná reklama:))

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí ta zimní s Krakonošem a s tou holku jak řekne "Já taky..." Nebo se mi víc líbí ta holka? :D

    OdpovědětVymazat
  3. ahojky nedavno jsem na tebe narazily na youtube a tva videa me zaujaly.. podle vypraveni jsem pochopila ze bydlis nekde u Zlina??
    Ja jsem se nedavno do Zlina pristehovala no tedy nedavno... uz pred pul rokem.. a hledam nejakou kamaradku :) Budu rada kidyz pisnes... treba na mail :) urubovasbaina@email.cz Pěkný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, bydlím teď přímo ve Zlíně, jen některé víkendy jezdím domů. Napíšu ti mail. ;)

      Vymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.