pátek 24. ledna 2014

Nový Tumblr

Jak jste si možná někteří všimli, skončila jsem s Projektem 365. Vedla jsem ho už třetí rok a začínalo mě to nudit, muset přidávat něco každý den. A nerada dělám něco z povinnosti. Navíc mám instagram, který mě hodně začal bavit a kde své zážitky fotím kdy chci a kdy mám chuť (a samozřejmě wifinu), takže mi to projekt trochu nahrazuje. Ale jsem na sebe pyšná i za ty necelé tři roky a určitě bych od toho nikoho neodrazovala, pokud by to chtěl zkusit, je to fajn projekt a někdy mě dost baví si třeba najet na určitý den, který byl dva roky zpátky a vědět přesně, jaký ten den byl.

No, ale k věci. Poslední rok jsem tenhle projekt vedla na tumblru a pořád tam je, ale včera jsem si udělala nový tumblr blog, kam si chci sbírat zase jen tak obrázky. Je to něco podobného jako weheartit, ale budu to tam mít o něco jiné. Pokud máte taky tumblr, dejte link do komentů, ráda se mrknu. Ten můj je:

http://thedaysy.tumblr.com/

2 komentáře:

  1. Líbí se mi, jak dnešní svět skýtá takových možností sociálních sítí, sdílení a tak:)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.