pondělí 30. prosince 2013

Zdravé banánové cookies

Dobré odpoledne.
Jelikož jsem zjistila, že když lítám pořád z práce do školy a odtamtud ještě do domácnosti a k tomu k učení, nestíhám ani pořádně přemýšlet nad jídlem a relaxací v podobě pohybu (ano věřte nebo ne, pokyb mám ráda, jen jsem líná si na něj najít čas, kterého mám i tak dost málo) a pak jsem z toho všeho unavená, rozhodla jsem se po Vánocích trošku změnit životní styl. Proto jsem si řekla, že nebude na škodu tady sem tam přidat nějaký zdravější recept. Ať už bude můj nebo od někoho jiného, ráda bych si to sem sesbírala. A určitě ocením, když mi nějaký napíšete i vy. ;)

No a protože ještě pořád nemáme po svátcích, přece jen na Silvestra je třeba taky nějakých dobrůtek, vybrala jsem dneska něco sladkého, ale při tom zdravého na pečení. Na tenhle výborný recept jsem přišla u Terezky na jejím YT kanálu MamaLifestyle a hrozně moc se mi líbí, jak je jednoduchý, chutný a zároveň zdravý. ^^

 Potřebujete:
Banány (čím zralejší, tím lépe)
Ovesné vločky
Med
Oříšky
* Čokoládovou polevu na ozdobu, pokud si to chcete udělat trochu sladší, ovšem méně zdravější. Já ji dávám většinou, když peču i pro přítele nebo brášku.

No a jelikož to Terezka krásně natočila i s postupem a ochutnáváním, přidávám její video, ať tuhle dobrotu rozšířím dál a děkuju jí za jeho natočení. :)


3 komentáře:

  1. Mně by tam asi vadil ten banán... Ale jinak nápad dobrý :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to chutne..určite by takéto ďalšie videá boli super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já dělávám varianty těchto. Přítel je má rád, kamarádka taky a ocenění dostaly i od přítelovi mámy. no a mně taky chutnaj, ale já když něco peču/vařím, tak sním nejméně. :-D
    http://www.kitchenette.cz/clanek/64-ovesne-susenky

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.