úterý 17. prosince 2013

Vánoční Printic soutěž

 
Zdravím vás.
Jelikož už mám KONEČNĚ po všech písemkách, tak mám čas vám představit novou aplikaci Printic. Tuhle aplikace lze stáhnout jak na iPhone (min. iOS5), tak na chytrý telefon s Androidem (min 2.2) a hned vám řeknu, co tahle šikovná věcička umí. 

Tato aplikace slouží k vytvořní krásných polaroidových fotek, které si můžete sami i popsat a za pár dnů vám přijdou až z Francie v malé oranžové obálce. Já už se moc těším, až si je pověsím nad postel nebo do obýváku, protože jsem si schválně nechala udělat fotky cestovatelské, ze záběrů míst, které jsem tento rok navštívila. Polaroidky jsou totiž úžasné na vyzdobení pokoje a proto mě to velice nadchlo. 



Vytvoření polaroidek v aplikaci je velice jednoduché. Stačí se zaregistrovat, při čemž si zvolíte i svoji dodací adresu a poté už můžete přejít přímo do vaší galerie a vybrat si, z kterých fotek polaroidky chcete. Fotky lze nahrát také z alba facebooku nebo třeba z instagramu. Každou fotku si můžete ještě upravit nebo k ní přidat popisek. No a pak už zbývá si jen objednat a počkat na mail. V mailu vás printic později také informuje o tom, kdy zásilku odeslal. Od této chvíle už k vám fotky dorazí během 3 až 5 dnů, což je docela rychlé. 
Jednu polaroidku můžete mít za 0,79 eur, což je něco kolem 20 korun. Já jsem sama občas na podobné věci docela šetřílek, ale takováto cena mi nepřijde moc, protože vím, kolik dneska můžete nechat u fotografa za vyvolání fotky a co teprve s nějakým popiskem. A navíc je zde DORUČENÍ ZDARMA. :)

! SOUTĚŽ !

No a ať se sami přesvědčíte, že tu nadšeně nebásním jen tak pro nic za nic, dávám vám možnost, aby jste si sami zdarma vyzkoušeli Printic aplikaci a mohli si vytvořit nějaké ty polaroidky.

Tři z vás můžou vyhrát kód na 3 polaroidky zdarma. A co pro to udělat? 
o dejte "to se mi líbí" na facebookových stránkách Printic
o napište do komentářů, proč máte získat polaroidky právě vy a jak byste je využili
o nezapomeňte do komentáře připojit svůj mail, ať vás mám jak kontaktovat v případě výhry

3 nejlepší a nejoriginálnější komentáře vyberu po Vánocích. ;) Každý výherce dostane slevový kód do Printic aplikace na 3 polaroidky zdarma. Tak hodně štěstí!
Děkuji Printic za věnování výhry. 

7 komentářů:

  1. Splněno :) Ráda bych vyhrála a nechala bych si potom vytisknout nějaké krásné silvestrovské fotky s mým přítelem, jelikož pojedeme nejspíš na silvestra do Paříže.. Juchůů :D

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám skutečnej polaroid, ale už dlouho s ním nefotím.

    OdpovědětVymazat
  3. Vyfotila bych takovou tu sérii kamarádčiných obličejů, jak je tam třeba úsměv, vedle toho nějaké ksichtíky a pak bych z toho vybrala pár a nechala je vyvolat a dala bych jí to k narozkám nalepené už vedle sebe na nějakém hezkém papíře a nějak pěkně upravené. :)
    adasicek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Snad desátý článek na tohle téma za poslední týden, ale vypadá to super:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych nechala vyvolat svoje fotky s přítelem a nakonec mu to dala k našemu dvouletému výročí.Tenhle nápad už se mi líbí delší dobu ale nevšimla jsem si že ji udělali i na android :)
    citronek410@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Udělala bych z nich na kopírce balící papír a zabalila do něj dárek svému příteli, který je v americe. Ty originály bych si schovala.

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. nechala bych vyvolat fotky s nejlepší kamarádkou dala bych jí je jako dárek, jen tak, pro radost :)

    frebortova.z@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.