Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Stěhování

Dobré ráno.
Tak jsem si dnes hezky adventně posnídala, teď sleduju Princeznu ze mlejna, navozuju si vánoční atmosféru a později dopoledne pomalu pojedeme stěhovat. :) Jsem tento víkend doma, takže musíme nabrat nějaký nábytek, ať máme na čem spinkat a kam dávat věci a podobně a tradá do Zlína na nový byt a pak zase pro jiné věci na starý byt a přemísťovat a přemísťovat. :)) Už se moc těším, až z toho starého bytu, kde bychom měli dál spolubydly vypadneme do hezčího, novějšího, prostornějšího, kde budeme jen spolu s milým a budu si tam moct po Vánocích pořídit osmáčka. ^^

Jinak k uplnynulému týdnu. Byl docela náročný, samé učení, práce a podobně, ale ve středu jsem se zase trochu pobavila při bowlingu, tentokárt na pracovním vánočním večírku. Moc mě to bavilo, zase jsem poznala nějaké nové lidi z práce, které jsem zatím poznat nestihla a dokonce jsem pak šla domů se slečnou, kterou jsem ten večer viděla poprvé, aspoň jsem nešla sama a popovídali jsme si. :)

Čtvrtek už uplynul celkem rychle, i když to zase obsahovalo nějakou tu zápočtovku. V pátek jsem už ovšem rezignovala a zůstala povětšinu dne v posteli, protože to chce občas trochu vypnout. Na jednu stranu se mi hrozně líbí, že mám pořád nějak vyplněný čas, ale co je moc, to je moc, takže to chce už trochu odpočinku. Naštěstí už zbývají jen dva týdny. Potom samozřejmě ještě následuje zkouškové, ale vzhledem k tomu, že budu o Vánocích doma věřím, že se to nějak zvládne. Zkouška je sice zatraceně zapeklitá a učitelka potřebuje vše do detailů a s příklady a grafy, ale nakonec je jen jedna.

Jo a mimochodem. Včera jsme se jeli podívat na jarmark (viz. instagram) a tak jsem pořídila svému mobilu krásný, kočičí handmade obal. ^^ :)


Jo a Pan Halloween už se docela těší na Vánoce. Každoročně okrademe Santu o jeho obleček, ať ví, že ho tady nechceme a čekáme na Ježíška. ;))


2 komentáře:

  1. Jééé, Princeznu ze mlejna :-) Asi si tento týden udělám v Praze taky trošku vánočnější)

    OdpovědětVymazat
  2. tak snad se vám bude v novém bytě líbit :) viděla jsem nějaké fotky na tvém instagramu a vypadalo to vážně dobře ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)