Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Chybíš mi l'amour!

Dobré odpoledne.
Chtěla jsem už kolikrát napsat nějaký ten článek dřív, ale znáte to. Samé povánoční návštěvy. :) Předevčírrem jsem byla taky u babičky, jsou tam opět sestřenky z Prahy i se svým úžasným Joeym. :) Přivezli si xBox, takže jsme se pobavili. Kromě naprostého společenského znemožnění při tom člověk snad i zhubne. :D

Dneska pro změnu budu navštěvována já. Přijdou strejda s tetou a bratránci, na Vánoce tu totiž byli jen na malou chvilinku, no a taky přítel, takže už se těším. ^^ A upekla jsem jim milka muffiny z německého brandnooz boxu. Jsou skvělé! Musím se podívat, jestli je prodávají i u nás. A jestli ne, připisuji to na seznam věcí, které nám má přítelova teta z Německa dovézt, hned vedle Mua šampaňského. :D

Dokonce jsem kvůli návštěvě i vyzkoušela tenhle "cutenunulovely" lak na nehty, který jsem dostala od maminky na Vánoce. :)) Je medvídkoidní a tím pádem pro mě úplně úžasný.

No ale ta, kterou bych teď navštívila uplně ze všeho nejraději, je daleko. Eiffelovka. Och bože, hrozně mi chybí!!! ^^ A zjistila jsem, že jsem docela neschopná se dívat na filmy, ve kterých se mihne Paříž. Hrozně mě to dojímá a hrozně moc zase zpátky. ^^ :) Ale však já se tam ještě párkrát podívám. :)

1 komentář:

  1. Vypadají hezky. Taky bych se rád příští rok do Paříže podíval.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)