Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Z knihovny

Dobré dopoledne.
Jak už někteří z vás na facebookové stránce blogu četli, jsem teď dost vytížená a tak to tu na blogu moc nežije. Bohužel. To je šílené, když vás něco tak baví, ale buď na to pak nenajdete čas a nebo sílu. :D Výška a práce dohromady mě sice baví, ale čas to žere jak vlk, co týden nejedl. No, budu se snažit si ten čas ukořistit, co nejvíc to půjde. (Teď mám třeba zrovna volnou hodinu, tak proč nenapsat, když tu máme tak krásnou moderní knihovnu.)

Tento víkend to ale vůbec nešlo. V sobotu jsem byla v práci. Naštěstí mi to ale hezky uteklo. Navíc jsme tam pro zpestření měli štěňátko retrívra, takže nosilo štěstí a podařily se mi hned dvě žádosti. ^^ Neděli už jsem měla mít odpočinkovou, nicméně skoro celou jsem ji propočítala, kvůli dnešní písemce z matiky (kterou mám už naštěstí za sebou, ale kdoví s jakým výsledkem). Sice jsem si včera ráno s milým udělala procházku na nákup a po jeho skvělém obědě si na hodinku odpočinula, ale jinak to byla docela dost školní neděle. >.< Ještě, že jsem měla při ruce čokoládu. :)


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)