neděle 17. listopadu 2013

(Ne)malé radosti 46/53


o ležet si dva dny doma, sice nemocná, ale ležet :)
o být překvapena návratem zapomenutého medvěda, kterého dovezl milý
o hrát si na staré rozladěné piano
o poslouchat hudbu ve tmě u svíček
o udělat si pařížsko nehty
o najít doma hezký vzkaz od milého
o jíst si zákusky
o a dělat si radost dalším dobrým jídlem :))
o pít pořád dokola skvělý mátový čaj
o dostat nabádku na spolupráci z brandnooz
o koupit si konečně červený kabátek
o po příjezdu domů se společně s kocourem Felixkem pořádně prospat
o i přes víkendové učení sthnout pár dílů TVD
o dávat si skvělé lískooříškové kapučíno
 

4 komentáře:

  1. To máš docela krásné přání, které by se mi taky líbily... až na toho tvého milého... toho bych vyměnil za milou. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo, proč pořád ty moje (ne)malé radosti nikdo nechápe. :D To jsou přece věci, které se mi už staly, ne jen nějaké sny, tohle už je realita. Člověk by si měl na konci každého dne nebo aspoň týdne připomenou hezké věci, protože většina lidí si jen stěžuje a nevnímá, co se jim děje hezkého. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se ti staly, tím lépe. Ale možná bys to měla příště psát "hrála jsem na rozladěné piáno", tedy v čase minulém. :) Hezký den ti přeji, tedy bohužel prší.

      Vymazat
  3. To by pak nemělo to kouzlo. ;D Já to píšu v tomhletom čase schválně. Mám to převzaté od bloerky Leničky, která to také tak psala a moc se mi to líbilo, takže jsem si to s jejím svolením začala jet také. :)

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.