Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Fialový relax

V článku najdete tip výlet - ZOO ZLÍN - LEŠNÁ

Dobrý večer.
Dneska, jak vidíte, už jsem na vše rezignovala a radši si asi zalezu do postele s filmem. Odpoledne jsem byla sice venku na bráškově ukončení fotbalu, protože jsem na víkend doma, ale prší tam, je už docela zima, nálada podobná, takže nějaká ta čokoláda a voňavá svíčka je dnes potřeba. ^^

Včera jsme byli v ZOO, ale jen tak narychlo, protože už je brzo tma a navíc už toho na podzim moc vidět není. Těším se, až tam zajdu zas na jaře nebo v létě, protože včera se ani nic nedalo velice fotit. Chtěla jsem to tam jen tak po dlouhé době vidět, protože už snad tak 5 let jsem v Lešné nebyla a mám tuhle ZOO ze všech nejradši. (Btw.: Nevíte, co ve výběhu u pandy červené dělá domácí mourovatá kočka? o.O)

 Ask.fm/TheDaysy




 Tu si asi příště vemu domů. Nunu. ^^


2 komentáře:

  1. Krásná fotka ta poslední... máš pravdu, počasí už není takové jaké bylo... musíme si počkat na jaro. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Štve mě, že je tak brzo tma -_- .
    Já už do Zoo moc nechodím, protože jí mám prolezlou co jsme tam chodili se školou dvakrát za rok, ale chtěla bych se tam jít v létě podívat :) Ta poslední fotka je úžasná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)