pátek 29. listopadu 2013

Brandnooz box - německá verze


Konečně se dostávám k napsání článku o brandooz boxu. Byly mi zaslány dva boxíky německé verze, jeden obyčejný, druhý zaměřený na pečení. Dorazily samozřejmě už dalako dřív, ale jelikož jsem si je nenechala poslat na zlínskou adresu, dorazily mi domů, takže jsem se k nim dostala až dnes, jak jsem přijela. No a jsem nadšená! :)

Mám vekou radost, že mám možnost zkusit výrobky, o kterých jsem třeba ještě ani neslyšela, moc ráda zkouším nové věci. Určitě vám ještě dám vědět, až to otestuju a také až mi přijde ještě první český box, ale zatím se podívejte, co jsem našla dnes. :)

 První jsem sice rozbalila boxík na pečení, ale tady vám nejdříve ukážu ten obyčejný.

Jak už jsem psala, boxy jsou německé, takže téměř všechno pro mě bylo novinkou. Nejvíce mě v tomto říjnovém boxu zaujala Afri Cola, hlavně designem lahve, tak jsem zvědavá, jak bude chutnat. :) Docela dost se také těším na omáčku na lasagne. Chci je už dlouho zkusit, tak mě k tomu ta omáčka aspoň konečně donutí. :) Dál jsem v boxíku našla malinový milk shake,"malé jídlo", černou čočku, čokoládovou svačinku, ovocné bonbonky a italský olivový olej, z kterého mám taky obrovskou radost. Box mě velice mile překvapil, opravdu se těším, až všechny produkty vyzkouším. :) Samozřejmě nechybí nějaké brožurky o vaření.

No a určitě nezapomenu na ten slavný pečící boxík za listopad, který zbožňuju, protože daleko více mě baví pečení, než jen vaření. V tomto boxu jsem našla i časopis a nějaké recepty, ale moje němčina neni na moc dobré úrovni, tak ještě uvidím, co s tím podniknu. :D Každopádně určitě bude fajn, pokud najdu později něco takového i v českém boxu, ráda zkouším nové recepty

V boxu na pečení se mi zatím nejvíce líbí krabička na Milka muffiny. Vypadá to skvěle! ^^ Samozřejmě nechybí nějaká ta mouka, máslo na pečení, sladidlo (za které se omlouvám, zapomněla jsem ho přidat na fotku, ale můžete ho vidět v úvodním dopise, kde také najdete ceny všech produktů) nebo zdobící krém či zdobící kuličky. Moc mě taky těší i karamelový krém. Dál box obsahuje malé Likies sušenky, sušené brusinky a jako třešničku na dortu malé šumivé víno.

Opravdu jsem nečekala, že bude krabička obsahovat tolik skvělých produktů a hlavně už vůbec ne to, že bude takto velká. Dost vážně uvažuju nad předplatným, zvlášť při tom, když teď bydlím ve Zlíně s přítelem a pořád si musíme sami připravovat jídlo. Navíc došly věci krásně zabalené, uvnitř je "sláma", aby se nic nepoškodilo, skleněné věci byly zabaleny do bublinkových sáčků, proti rozbití. Dodání bylo velice rychlé (jen já jsem ji pro to mohla přijet až o pár dní později :D). Už se moc těším na to, jak vymyslí české boxy. :) No a vy se můžete těšit na články o konkrétních produktech, určitě se brzo pustím do ochutnávání. ;)

3 komentáře:

  1. já jsem z těchto německých boxíků fakt nadšená :) zrovna jsem dojedla z LIKIES sušenky :)) a omáčka na lasagne byla výborná :))

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají hezky. A navíc se dobře procvičíš v němčině.
    Jinak ti chci ještě říct, často musíš napsat na blog dva různé komentáře aby se oba otiskly. Jejich nová inovace blogu.cz.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to vypadá hodně zajímavě :) lepší než krabičky krásy :D

    OdpovědětVymazat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.