čtvrtek 14. listopadu 2013

Brandnooz box


Nedávno mi do mailu přišla nabídka spolupráce s Brandnooz a protože ráda zkouším nové věci, neváhala jsem dlouho a abych zjistila víc, rozklikla jsem si jejich web, kde na mě tato novinka vykoukla a docela mě zaujala a tak jsem ráda, že ji teď můžu představit i vám. :)

Jistě už znáte různé boxíky jako třeba Senza box, Lady box, dokonce tu už bylo něco pro mazlíčky v podobně Box4pet. Brandnooz je vlastně něco podobného.Představuje nový rozměr objevování novinek na trhu potravin. V Brandnooz každý měsíc pečlivě vybírají ty nejzajímavější z nich, balí je do elegantních zelených boxů a zasílají všem, kdo rádi objevují nové chutě a inspirace.

Box obsahuje pouze plná balení produktů (žádné vzorky) v celkové hodnotě vždy min. 330 Kč. Cena brandnooz boxu je 199 Kč měsíčně a doprava až domů je vždy zdarma. Tahle novinka se už velice dobře uchytila v Německu, tak uvidíme, jak to bude u nás. :) Pokud se chcete stát členy, můžete se podívat na jejich stránku TADY.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře. :) Za všechny moc děkuji, ráda na většinu i odpovím.