Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Sen splněn!

Tak opět po několika dnech zdravím z domu. Pařiž jsem si nádherně užila! :) Možná mi někdo nebudete věřit, ale když jsem dnes osaměla ve svém pokoji, spustila jsem slzy jak tři želvy dohromady a do toho se začala hystericky smát. Toto se mi teda ještě nestalo. Brečela jsem a smála se zároveň dojetím a radostí. Přenádherné pocity!

Už při včerejší projížďce lodičkou na večer jsem tak tak zadržovala slzy, jak jsem z toho byla dojatá a dnes jsem to pustila všechno ven. Jsem opravdu neskutečně šťastná že jsem mohla po boku milované osoby vidět Paříž, vyjet na Eiffelovku, pít kafe v Louveru, procházet uličkami Montmartru, plout po Seině a splnit si tak svůj převeliký sen. Vážně, nikdy jsem neměla z ničeho větší radost, toto mě fakt dostalo. Paříž je nádherná, úžasná, milá, veselá, stejně tak, jako její obyvatelé a budu ji milovat už asi nadosmrti. ^^ Vím, že se do Paříže chce podívat hodně lidí a většina lidí je z ní také nadšená, ale pro mě to znamenalo ještě něco víc a udělalo mi to opravdu zatím největší radost v životě. Pamatujte si, že když máte nějaký sen a opravdu po něm toužíte, tak se stačí jen trochu snažit a ten sen se splní!

Během týdne se zkusím prokousat kvantem fotek a něco vybrat a nahrát to na blog i s nějakým delším článkem o tom, co jsem všechno viděla. Taky mám dost videí, tak až bude čas, chci si to nějak sestříhat. Máte se teda na co těšit! :)



4 komentáře:

  1. Chápu jak se cítíš, kromě skoro zapomenuté dovolené ve francii-ani-nevím-kde kdysi na základce jsem nikdy nebyla v cizině a Paříž je mým největším snem. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky miluji Paříž a ten život tam. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chápu tvé pocity, mě se v Paříži taky hrozně líbilo :) Jela bych tam znova, hned hned a ještě jednou hned.

    OdpovědětVymazat
  4. Přítel taky byl taky ve Francii, nejen v Paříži, na týden se školou. Byl z toho úplně nadšený, že prý tam chce někdy jen znova a se mnou, žít tam se mnou.... Takže chápu, jak nadšená jsi. Též bych se tam chtěla někdy podívat. Nejen do Paříže, ráda bych projela více zemí, prostě tam na pár měsíců bydlet, pak se posunout dál a kdoví... Už se těším na fotky, na video! Jsem tak šťastná, že sis to užila! :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)