Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Paříž už na mě čeká

Dobré odpoledne.
Právě jsem se sbalila a už jen nástup na těšení do Paříže. ^^ Zítra ráno jedeme do Hranic a odtamtud pak už konečně v poledne do Francie. Moc, moc, moc se těším! :) Nachlazení už je lepší a celkově se cítím líp, takže se navíc nebudu trápit nějakým smrkáním.

Dneska jsem jela ze Zlína domů docela brzo. Chtěla jsem jet až o půl 3, ale holky v práci mě posílaly domů, ať se ještě doléčím, takže jsem tam byla jen ráno pár hodin a pak jsem jela. Teď už si tu odpočívám s čajem a čekám, až přijde milý, ať tu může přespat a ráno jedem zrovna spolu. 

Informovat přímo z Paříže vás asi nebudu, noťas si sebou neberu, nechce se mi ho tahat, ani tam nebude čas na nějaké články. Mám ovšem wifinu na mobilu, takže pokud se někde připojím, můžete čekat kvanta fotek na mém instagramu. :D Během příštího týdne ale snad přidám nějaké fotky i sem. ;)

No, toto je teda před odjezdem asi můj poslední článek, ráno už psát nebudu, max tak budu někde na Asku. facu a podobně, takže se tu mějte hezky a já si jdu plnit svůj velký sen. Báj! ;)

 Ask.fm/TheDaysy


2 komentáře:

  1. Ahoj! Užíjte si to tam a nezapomeň na ty fotky. :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Pořádně si tu Paříž užij! Je boží! Když jsem tam byla minulé léto, ke konci srpna, začínal tam krásný podzim. Teď to tam bude fantastické! :-) uuuu vezmi mě sebouuu!! :-D :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)