Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Jak jsem jela do školky

Dobré ráno.
Dneska vám napíšu o tom, jak jsem jela včera do školky. :D Nebo teda spíše ke školce, protože v neděli je samozřejmě zavřená.

Možná si někteří ještě pamatujete video, ve kterém jsem mluvila o tom, že jsem jako malá školku naprosto milovala. Naši mě nedali do školky tady do městečka, ale jezdila jsem o pár kilometrů dál do jedné vesničky (s jednou moc hodnou učitelkou a ostatníma pát dětma odtud autobusem), kde to bylo opravdu krásné. Školka vypadala jako malý zámeček, na procházky jsme chodili hned do dvou přenádhernách lesů, kde byla opravdu krásná příroda, dodržovali jsme různé tradice, napříkald jsme chodili po vesnici jako fašanky nebo házeli Morenu z mostu do vody, aby už přišlo jaro. Taky jsem tam dala první pusu klukovi, který se jmenoval Jahoda. Jak krásné, že? :D No, hned bych se tam vrátila. :) Ráda bych se zajela někdy podívat i dovnitř školky, jak to tam teď vypadá, bohužel přes týden nemám čas a jsem ve Zlíně, takže včera, když jsme jeli kolem jsem se podívala na školku alespoň z venku a byl to fakt moc pěkný pocit, protože jsem tam už snad i víc než 10 let nebyla. :)


Školkou ovšem výlet nekončil. Ještě jsem viděla jedno krásné opuštěné místo bývalého tábora pro děti (možná si pamatujete, jak jsme s milým minulou zimu navštívili jinou opuštěnou budovu, prostě mám opuštěná místa fakt ráda a nechávám si je tedy ukazovat :)), studánku, jejíž voda má fakt nádherně čistou chuť a místa, kde bydleli rodiče nebo prarodiče milého. Na tak hezky slunečný den to byl opravdu hezký víkendový výlet. :) Na jakém výletě jste byli naposledy vy?



3 komentáře:

  1. Školka je hezká a je fajn, že mají děti kam chodit do přírody. Já ve školce pracuji, ale máme školku hned u metra, takže okolí nic moc, ale kousek od školky je park s hřištěm, tak chodíme většinou tam, protože se tam pořádně vylítají a chodí tam rádi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jsi viděla, já byl na Černém mostě a za chvíli taky někam jdu, protože je krásně teplo. Až přijedeš a budeš se nudit, přihlaš se. Ukáži ti hezká místa kam chodím rád.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím tě, já jsem také ráda chodila do školy, a jeden rok jsme měli školku v zámku. :) Pak jsme se přesunuli ale i tak jsem tam chodila ráda. Tvoje školka je hezká, mě by se strašně líbilo sedávat v tom výklenku. A pak ty dvě fotky - děsivé!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)