Chceš nějakou audioknihu? Tady na Audiolibrixu najdeš můj slevový kód 20% na první nákup.

Fotky z Paříže - 2. den

Zdravím vás. 
Jak jsem slíbila, tak také plním a mám tu pro vás na podívání zbytek fotek z Paříže. Je to teda druhý den, který jsme tam strávili a můžete vidět hlavně hodně pařížských uliček a křižovatek, ať už focené z busu (tu prosím berte kvalitu s rezervou) a nebo s pěšího pohledu. Hlavně ale můžete vidě Moulin Rouge, Montmartre a Louvre. :) No a jak to bylo včera, i dneska vám k tomu napíšu nějaké to povídání. ;)

FOTKY Z PAŘÍŽE - 2. DEN TADY
(uživ. jméno: paris2 heslo: daysofdaysy)


Tentokrát jsme ráno už nestartovali s buse, ale na hotýlku s perfektní a bohatou snídaní. Teda, musím vám říct, na to, že to byla F1 se mi tam moc líbilo. Všechno bylo moc krásně a moderně zařízené, čisté, pěkné. Lidé z hotelu byli opět strašně moc milí, ochotní mluvit anglicky a recepční za náma dokonce pořád chodil, ať si vezmem bonbonek. :D Podle mě si prostě francouzi umí vážit zákazníků a snaží se jim nabídnou co nejvíce, i takovéto maličkosti, aby se vraceli. Všude dostanete krásné tašky na nakoupené věci zdarma, některé věci vám i sami od sebe zabalí, taky vám dají třeba nějaký ten bonbonek, jsou milí a ještě rádi poradí, když nemají to, co sháníte. Pak máte hned větší chuť se tam vrátit znovu.

Po výborné snídani a po tom, co jsem svému mobilu věnovala tapetu s Eiffelovkou (jo, fakt krásný pocit, když si můžet dát na mobil nebo počítač Eiffelovkovou tapetu a říct, že jste si ji vyfotili sami a stáli jste u ní. :)) jsme už vyjeli mezi pařížské ulice. Projeli jsme kolem Vítěžného oblouku a během chvilky nás autobus vysadil u slavného Moulin Rouge, který byl sice samozřejmě přes den zavřený, ale i tak fajn to tam vidět. Od Moulin Rouge jsme se už vydali uličkami nahoru na Montmartre, kde je nejvyšší bod Paříže a máte odtamtud nádherný výhled, jako z Eiffelovky. :) Na Montmartre se mi opravdu moc líbilo. ^^ Navíc jsem tam v krásném obchůdku se suvenýry narazila na přenádherné kopie obrázků Paříže, tak jsem si hned jeden velký za euro pořídila. Opět se mi dostalo velice milého chování a obrázek mi i krásně smotali a zabalili tak, aby se mi neponičil. 

Po prohlídce Montmartu a některých krásných malých uliček nás zase nabral autobus a převezli jsme se k Louvre muzeu. Tady jsme už měli čas sami pro sebe a mohli jsme si tam tak užít celé odpoledne. Navíc ve Francii máte až do 26 let vstupy do většiny muzeí a podobných budov zdarma, což bylo moc fajn, protože jsme tak každý ušetřili asi 10 euro. Zase můžu pochválit milé francouzy, kteří ochotně anglicky vysvětlili, že stačí při vstupech předkládat občanky a můžete jít bez vstupenky.Také mi slečna v obchůdku pěkně vysvětlila, kde si můžu koupit známky a tak mi dost pomohla, protože  už jsem si myslela, že žádné známky na pohledy neseženu. :D Zkoušela jsem to u stánečk s pohledy, v infocentru, v trafikách, ale vždy mě odkázali na poštu, kterou jsem nenašla, takže jsem byla ráda, když se v Louvre našel obchůdek, kde známky měli.

V muzeu jsme toho prošli hodně, samozřejmě nás zajímala Mona Lisa no a potom jsme se courali Egyptem a ještě pokoji Napoleona. Prošli jsme i některé ostatní expozice, ale jak říkala průvodkyně, pokud byste chtěli vidět opravdu každou expozici do detailu, nestačil by vám na to ani týden, jak je Louvre velký. :) Takyže jsme se pak uchození usídlili na kafíčku. (A taky bylo moc fajn, že je po celém Louvre hodně laviček. :D) 

Po prohlídce muzea jsme měli ještě nějaký volný čas, takže jsme si vyrazili ven a procházeli si další pařížské uličky. Také jsme si nakoupili nějaké víno, já něco sladkého pro rodinku a kolegyňky do práce a milý nějaké ty francouzské sýry. No a potom už jsme zase stáli na "novém" mostě Jindřicha VI. jako předešlý den a čekali na večerní projížďku lodí po Seině. :)

Na lodičce to bylo opravdu úchvatné, jak už jsem tu nedávno psala, pomalu mi slzely dojetím oči a jen tak tak jsem se držela, abych se tam dojetím nerozbrečela uplně, jak jsem z toho všeho byla šťastná. :D Víte co, plujete si tak lodí po Seině v Paříži, vedle sebe máte milovaného člověka, před sebou osvícenou Eiffelovku a plníte si svůj doposud největší sen. No, co může být hezčího? :) Po projížďce jsme pomalu busem zase odjížděli směr ku domovu, ale Eiffelovka nám ještě stihla "zamávat" svým laserem. A to bylo fakt nádherné. :) Určitě si projděte všechny fotky jak z prvního dne, tak z tohoto druhého a kochejte se se mnou. :)

3 komentáře:

  1. Krásně sis to užila, to věřím. Taky jsem tak podobně chodil v těch uličkách. I v Německu dostaneš známky jen na poště. Ani nevím jestli jinde než na poště v Čechách.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ten tvůj mobil fotí moc hezké fotky. Byla by škoda,kdybys se Ti poškrábal displej. Můžeš si ho pořídit na tady , mají moc pěkné kousky. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, velmi ráda čtu tvé články o cestování. Tento článek mě inspiroval, jelikož moje tajné přání bylo , podívat se do Paříže. Z manželem jsem odletěli na prodloužený víkend. Odlet byl z Prahy. Proto jsme potřebovali zaparkovat naše auto poblíž letiště. Parkování jsme zařídili tady , auto bylo zaparkované po celou dobu našeho pobytu ve Francii. Z pozdravem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za tvůj komentář, určitě si ho přečtu a ráda i odpovím. :)